ki
door kippendief Jun 15, 2004 om 21:16
Computers & telefonie

Per abuis iets gewijzigd.

In de haast om iets klaar te krijgen in Outlook heb ik per abuis iets rechtsboven aangetikt (f9 of zo). gevolg alles lag eruit. Nu heb ik deels wat zaken kunnen herstellen maar kan ik niet via de gewone manier de euroteken (was gewoon contr/alt 5 en nu hetzelfde maar dan onder e of de ' (op café of rené)  krijgen. Alles gaat nu via alt toets nummerieke bord en dit ging eerst gewoon via het toetsenbord. Wie weet wat ik eraan moet veranderen om dit weer op orde te krijgen. Ik wordt gek van het gezoek naar symbolen en de code's erbij op mijn gekopieerde lijstje. Moet ik een nieuwe programma instaleren en zo ja welke?

kippendief

484 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 15, 2004 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Kippendief,

€ bij € mij € gaat € het € wel €. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Jun 15, 2004 om 23:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan eens kijken of je toetsenbord taal instelling nog klopt doe dit via configuratiescherm > landinstellingen > talen > details > je komt nu bij de toetsenbord taalinstellingen uit kijk of hier alles nog ingesteld staat op nederlands - verenigde staten.

succes

ve
door verwijderd - Jun 16, 2004 om 23:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de reactie van Tuinfreak uitgeprobeerd maar helaas.

Een kleine aanvulling....

Mijn besturingssyteem is Window´s98 en daar krijg ik de euroteken er niet meer in onder de vijftoets. Ik heb een z.g.n. 101 toetsenbord die momenteel op de landinstelling VS en op het toetsenbord NL.

Ik kan alleen via contr E de euro krijgen en in mijn webdesign programma alleen via een speciale tekentabel kan krijgen. Voorheen kon ik hier gewoon de euro intypen.