pe
door petrao Jun 9, 2016 om 13:08
Computers & telefonie

Printer is plotseling ofline

Mijn canon printer doet het sinds gisteren niet meer. het is ofline.
Er is niets verandert op de computer, iemand een idee hoe dit is op telossen

1499 9 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 9, 2016 om 13:18
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Petrao ,

Welk type nummer printer heeft u ? En welk besturingssysteem .

pe
door petrao - Jun 9, 2016 om 13:31
12 Antwoorden / 4 Vragen

canon mg3100
mp navigator ex 5.0

marita5
door marita5 - Jun 9, 2016 om 13:37
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Petrao ,

Dit is software , maar wat is uw besturingssysteem .?

Canon MP Navigator EX 5.0 voor Windows kunt u scannen, opslaan en afdrukken van foto's en documenten. U kunt ook afbeeldingen bewerken of afbeeldingen toevoegen aan een e-mail met behulp van deze software

pe
door petrao - Jun 9, 2016 om 13:48
12 Antwoorden / 4 Vragen

windows 8.1

marita5
door marita5 - Jun 9, 2016 om 13:53
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Petrao ,

Lees hier enkele oplossingen , helpt dit niet dan de printer verwijderen en opnieuw installeren , klik op de rode regel .

https://www.seniorweb.nl/artikel/help-mijn-printer-doet-het-niet-meer

edrick3
door edrick3 - Jun 9, 2016 om 13:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je zou kunnen kijken of systeemherstel een oplossing is.
Neem een datum vóór gisteren.

Systeemherstel onder W8.1 :

Het terugzetten van een herstelpunt kan op meerdere manieren. Als uw computer nog correct opstart, gebruikt u systeemherstel vanuit Windows.

  • Open het Configuratiescherm: gebruik de sneltoets 'Windowstoets+X' en klik daarna op Configuratiescherm.
  • Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven naast 'Weergeven' op Categorie).
  • Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
  • Klik op Systeemherstel.
    091115_Systeemherstel
  • Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
  • Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
  • Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
  • Klik op Sluiten.
  • Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
  • Klik op Voltooien.

(Bron)

pe
door petrao - Jun 9, 2016 om 14:44
12 Antwoorden / 4 Vragen

mijn printer doet het weer.
Ik heb systeemherstel geprobeerd maar de computer melde dat dit mislukt was door de virusscanner.
Ik heb toen router stekker er uit gehad en alles uit gezet en toen ik alles weer opstarte deed de printer het weer.
Oorzaak geen idee maar hij doet het weer.
Idereen bedankt voor het meedenken

petra

marita5
door marita5 - Jun 9, 2016 om 14:47
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Petrao ,

Fijn om te horen dat het toch gelukt is , bedankt voor het terugmelden .