di
door diversion Jan 25, 2016 om 11:06
Computers & telefonie

Problemen met site Marktplaats

Ik heb sinds vorige week ineens problemen met de site van Marktplaats, wat zich blijkbaar alleen voordoet in Firefox en Explorer. Het duurt ontzettend lang voordat ik mijn geplaatste advertenties kan bekijken zijn en soms lukt dit helemaal niet en verschijnt er alleen een ronddraaiende rozet ten teken dat de site aan het zoeken is. Na het opnieuw opstarten van de browser kan ik bij de eerste keer inloggen wel mijn advertenties bekijken, maar als ik vervolgens uitlog en opnieuw inlog lukt het niet meer. Dit doet zich pas sinds ongeveer anderhalve week voor, daarvoor had ik geen problemen. Daarnaast merk ik bij het plaatsen van een nieuwe advertentie dat sommige functies niet direct werken, zoals het plaatsen van foto's of het aangeven van een prijs. Ook dan blijft de site zoeken. Marktplaats zelf komt niet verder dan "gebruik eens een andere browser, zoals Chrome". Dat heb ik ook gedaan en in Chrome werkt alles inderdaad probleemloos, zodat het erop lijkt dat het probleem zich alleen voordoet in Firefox (43.0.4) en Explorer (11). Ik heb overigens twee PC's en het doet zich op allebei voor, dus het ligt niet aan één PC. Herkent iemand dit toevallig ook?

16616 4 Rapporteer

simon55
door simon55 - Jan 25, 2016 om 11:45
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik gebruik Firefox en IE 11 en chrome en overal werkt t uitstekend mee zojuist advertentie geplaatst inclusief foto s en geen enkel probleem

marita567
door marita567 - Jan 25, 2016 om 11:46
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo diversion ,

Probeert uw deze oplossing eens ,

Wij ondersteunen altijd de laatste versies. Indien een functie niet naar behoren werkt, controleert u dan of er een update voor uw browser beschikbaar is.

**) Wanneer u gebruikt maakt van de compatibiliteitsmodus van Internet Explorer, kan Marktplaats mogelijk niet goed functioneren. Wij adviseren u om de compatibiliteitsmodus uit te zetten, of een andere browser te gebruiken.

Bron : help.marktplaats.nl

Cookies
door Cookies - Jan 25, 2016 om 11:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

FF 43.0.4 is de laatste versie van Firefox.

Heb je soms bepaalde extensies bij FF en IE ingeschakeld, die je niet in Chrome gebruikt?

crewmember
door crewmember - Jan 25, 2016 om 22:03
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je al eens een virus en malware scan gedaan?