de
door destriene Nov 2, 2013 om 13:02
Computers & telefonie

Samsung galaxy s3 doet opeens helemaal niets meer

hallo ik kreeg nogal veel verzoekjes om mee te doen aan een verjaardags kalender , en vandaag bedacht ik mij dat ik deze app ook maar eens op mijn smartphone moest installeren
wat er mis is gegaan weet ik niet , maar toen ik mijn gegevens wilde overslaan , liep de Phone helemaal vast dwz scherm ziet eruit alsof hij helemaal uitstaat of de batterij leeg is . ik heb hem nu aan de oplader liggen , gebeurd niets , zelf geen groen oplichtende batterij te zien , ik heb de aan/uit knop ook al geprobeerd ook niets en de middelste toets van voor ( weet niet hoe die heet ) gebeurd ook niets
wat kan ikzelf nog meer doen om mijn samsung weer aan de gang te krijgen
ik hoop dat iemand een antwoord weet , want ik geloof nooit dat ik nog garantie hiervoor heb ( als het tenminste aan die app ligt , wat ik natuurlijk niet zeker weet ) in afwachting met vriendelijke groet jacqueline v z

4276 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2013 om 13:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo destriene,

Lees eens hier en probeer methode 2.

Suc6

de
door destriene - Nov 2, 2013 om 13:35
46 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 2 nov 2013, 13:08]Hallo destriene,

Lees eens hier en probeer methode 2.

Suc6
hartstikke bedankt edrick3
achteraf ,. stom van mij had ik ook zelf kunnen googlen ,maar ik was een beetje in paniek , en het eerste waar ik aan dacht was aan "vraag en antwoord" van kassa

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2013 om 14:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@destriene,

..... het eerste waar ik aan dacht was aan "vraag en antwoord" van kassa .....

Was dus niet zo onverstandig. ;-)
Zo te zien is je probleem opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.