la
door lady-suus Feb 6, 2014 om 11:35
Computers & telefonie

Samsung Galaxy S4 batterij probleem

Mijn man heeft in Oktober zijn abbonement vervroegd verlengt bij T-mobile, in december begon hij uit te vallen ook al kwam hij net van de lader af en kon niet eerder weer aan gezet worden als hij aan de lader lag, even gegoogeld en kwamen we erachter dat dit een probleem van de batterij was een productie fout die Samsung erkend heeft, zijn langs de winkel van T-mobile geweest die kon ons niet helpen moesten echt contact op nemen met Samsung zelf, dit hebben we gedaan zou een nieuwe batterij opgestuurd worden dit is inderdaad ook gedaan na een paar keer bellen waar de batterij bleef, nieuwe batterij gekregen mijn man kijkt naar zijn telefoon en ziet dat zijn beeldscherm er ook bol in staat, weer contact op genomen met Samsung die wouden er eigenlijk niks aan doen, ja op sturen naar hun reparatie centrum in principe op eigen kosten want door het probleem met de batterij kon volgens hun het beeldscherm niet bol staan terwijl we dit al gelezen hebben van verschillende s4 bezitters met het zelfde probleem. Mijn man heeft later nog maar een keer contact opgenomen met T-mobile en ineens werd hij heel vriendelijk geholpen en er zou een NIEUW toestel per koerier gebracht worden. de koerier komt met een verkeerd toestel direct weer contact op genomen met T-mobile, verhaal uitgelegd en erbij gezegd dat de medewerker die mijn man gesproken heeft heeft gezegd dat er een NIEUW toestel opgestuurd gaat worden, krijgen we te horen van de medewerker dat ze dat helemaal niet doen tenminste geen nieuwe maar je krijgt een tweedehands toestel, HOEZO SERVICE! JE sluit een duur abbonnement af en door een productie fout van Samsung zelf is het toestel niet goed. Kan hier wat mee gedaan worden?

1443 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 6, 2014 om 13:46
11590 Antwoorden / 51 Vragen
0

U heeft altijd te maken met de verkoper van het artikel, en dus niet de fabrikant. Zie Consuwijzer: Kilk HIER.

bt
door btwtr - Feb 7, 2014 om 01:16
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zoals Mahadma aangaf is de verkopende partij in dit verantwoordelijk.
Uw provider biedt u in dit geval 3 mogelijkheid
1. U biedt het toestel ter reparatie aan, dit is over het algemeen kosteloos (geen val, water of stootschade).
2. U laat het toestel omruilen.
1-8 dag nieuw toestel (omdat u in deze periode toch nog kan annuleren)
8-60 dag zgan toestel
3. U neemt contact op met de fabrikant, dit hws omdat het een bekend probleem is en het vervangen van de batterij vaak voldoende is.

De leverancier is niet verplicht om u een nieuw toestel te leveren, dat is zij wel op het moment dat uw toestel tot drie keer toe voor het zelfde defect ter reparatie is aangeboden.
Ik raad je daarom aan het toestel toch via je provider ter reparatie aan te bieden.

TIP zend de defecte batterij mee zo zul je een extra batterij ontvangen, altijd handig!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer