ka
door kanariepiet Aug 16, 2011 om 17:53
Computers & telefonie

Shareaza 2.5.2.0

Ik krijg steeds van shareaza de melding dat ik achter een NAt router of firewall zou zitten en krijg nu moeilijk verbinding om muziek te downloaden. Dit sinds enkele dagen heb ik dit probleem Ik zit al jaren op shareaza en nooit geen last gehad.
Wie kan mij vertellen wat te doen. Ben a-technisch op pc gebied

1534 10 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 16, 2011 om 18:53
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U kunt op de site zelf er een vraag over stellen:
klik

Als u de firewall maar aan laat staan om hackers buiten de deur te houden.

ltmvz
door ltmvz - Aug 16, 2011 om 22:44
949 Antwoorden / 18 Vragen

Als ik de link van tdehond hierboven aanklik krijg ik een waarschuwing van WOT (Web of Trust): 4 maal rood. Ik zeg het maar even.

stacey
door stacey - Aug 16, 2011 om 23:26
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=ltmvz schreef op dinsdag 16 aug 2011, 22:44]Als ik de link van tdehond hierboven aanklik krijg ik een waarschuwing van WOT (Web of Trust): 4 maal rood. Ik zeg het maar even.

En Ik krijg geen waarschuwing............
Zegt allemaal niet zoveel dus en vraagsteller is gebruiker van betreffende site dus zal wel loslopen

macwouter
door macwouter - Aug 17, 2011 om 03:57
825 Antwoorden / 9 Vragen

Heb je wel de nieuwste versie? Zelf werk ik niet met torrents maar met NZB (niet gratis).Je kunt ook utorrent gebruiken die muziek binnen haalt die je hier kunt vinden.Heb je een uitgebreide interesse ik bedoel muziek uit de jaren 50 tot 2011 dan kun je dit ook nog vinden op deze site.Alles kun je doen door middel van kopiëren en plakken tussen verschillende tabbladen.

tdehond
door tdehond - Aug 17, 2011 om 07:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=ltmvz schreef op dinsdag 16 aug 2011, 22:44]Als ik de link van tdehond hierboven aanklik krijg ik een waarschuwing van WOT (Web of Trust): 4 maal rood. Ik zeg het maar even.

Norton Safe Web:
shareazaweb.com
Overzicht
Norton Safe Web heeft geen problemen op deze site gevonden.
•Computerbedreigingen:
•Identiteitsbedreigingen:
•Ergernisfactoren:

Totaalaantal bedreigingen op deze site:

rj
door rjw - Aug 17, 2011 om 07:44
3280 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=ltmvz schreef op dinsdag 16 aug 2011, 22:44]Als ik de link van tdehond hierboven aanklik krijg ik een waarschuwing van WOT (Web of Trust): 4 maal rood. Ik zeg het maar even.

Heeft waarschijnlijk meer met de aard van de site te maken dan met daadwerkelijke gevaren. Je gaat daar immers sharing software vandaan halen, en aan het gebruik daarvan kleven risico's. Je kunt er immers malware mee binnnenkrijgen, of je kan problemen krijgen als je auteursrechterlijk beschermd materiaal gaat up- en downloaden. Vandaar de waarschuwing.

birdies
door birdies - Aug 17, 2011 om 07:47
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=rjw schreef op woensdag 17 aug 2011, 07:44]

Heeft waarschijnlijk meer met de aard van de site te maken dan met daadwerkelijke gevaren. Je gaat daar immers sharing software vandaan halen, en aan het gebruik daarvan kleven risico's. Je kunt er immers malware mee binnnenkrijgen, of je kan problemen krijgen als je auteursrechterlijk beschermd materiaal gaat up- en downloaden. Vandaar de waarschuwing.

Inderdaad. En mss moeten mensen eens wat meer zelf nadenken i.p.v. blind te vertrouwen op meldingen van safe/niet-safe.

ltmvz
door ltmvz - Aug 17, 2011 om 08:21
949 Antwoorden / 18 Vragen

Geachte birdies,

Wie zegt nu dat mensen niet zelf nadenken? Waaruit concludeert u dat?

ma
door malhy2 - Aug 17, 2011 om 13:22
309 Antwoorden / 13 Vragen

We dwalen af dit is niet het discussie gedeelte maar vraag en antwoord.
Is kanariepiet al geholpen ??

Gr Ed

dr
door drp - Aug 19, 2011 om 13:35
3 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijke oorzaak kan in mailware liggen, die door je virusscanner niet wordt herkent. Installeer SpyBot search and destroy (is gratis) en laat hem maar eens zoeken.
Andere mogelijkheid is om het programma te verwijderen dan een schoonmaakprogramma te draaien (het gratis CCleaner). en dan shareaza weer installeren. Je kan ook eens een ander prog proberen, de opvolger van LimeWire,
"Frostwire" Zijn mijn kinderen zeer tevreden over.