gery
door gery Dec 4, 2003 om 22:37
Computers & telefonie

Sinds kassa site spam!

Mijn mail adres gebruik ik zelden op internet, alleen voor zakelijk verkeer. Maar met het registreren bij de Kassa site heb ik het met vol vertrouwen ingevuld. Een korte periode erna ontving ik spam op dat adres. Ik heb dit mail adres al iets van 4 jaar en nog nooit spam gehad, maar nu........... het worden er per dag meer. Kan mij iemand vertellen hoe het zit met de veiligheid van deze site? En heeft iemand daar ook merkbaar last van? Ik heb echt alle gangen na getrokken, maar de oorzaak kan niet anders zijn dan deze site.

317 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij niet dat dit aan de site van Vara Kassa ligt dat u allemaal spam krijgt. Hoewel het natuurlijk nooit mag worden uitgesloten. Het geen u omschrijft klinkt mij enigsinds bekend, maar kwam er juist bij mij spam in mijn mail op het moment dat ik een spamfilter van mijn internetprovider had laten installeren. Raar maar waar! Suc6

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb voor de zekerheid mijn adres gewijzigd met kassa voor 't @..... 's kijken of het daadwerkelijk aan deze site ligt.........wordt vervolgt.....

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de 1 of andere manier krijg ik helemaal geen spam meer binnen, dus waarschijnlijk lag het ergens anders aan. Sorry Kassa!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me inderdaad vreemd dat het door de inschrijving komt op de kassa site.
Ondanks dat ik dacht/denk dat het wel te vertrouwen is, gebruik ik voor inschrijvingen op sites altijd m'n (gratis) yahoo mail account.
In dit mail account heb je een "bulk" inbox, waar alle spam terecht komt, en werkt erg goed.