Be
door Beagletje Aug 18, 2017 om 07:44
Computers & telefonie

SonyMobile

Ik heb in Juni de sony xperia xz premium aangeschaft. Op dat moment zou je, als je je registreerd, een gratis headset bij krijgen.
Ik heb me natuurlijk gelijk geregistreed, want ik wilde die headset wel ontvangen. Maar tijdens het registreren ging het al mis. Ik gelijk de klantenservice gebeld van sony waar zij mij vertelde dat ik geduld moest hebben en dat als het na het weekend nog niet was gelukt ze een mail moest sturen met al me gegevens erin want dan werd het handmatig verwerkt. Na het weekend was het me niet gelukt en heb ik zoals hun me vertelde alles via de mail verstuurd. Op 8 juni kreeg ik de melding dat alles was ontvangen en ik bericht zou krijgen wanneer de registratie behandeld zou zijn.

Op 20 juni had ik nog steeds niks gehoord en heb ik via de mail gevraagd hoe lang het ongeveer ging duren voordat de headset opgestuurd zou worden. Ik kreeg als antwoord dat door de vele aanmeldingen het helaas een tijdje kon duren. Maar intussen kreeg mijn broer, die ook dezelfde telefoonaangeschaft had de headset al thuis gestuurd.

Ik heb tot 8 Juli continu contact gehad met Sony waar de headset bleef en waarom mij broer hem al wel heeft ontvangen maar ik niet. Er werd me elke keer verteld dat ik geduld moest hebben en dat het wel tot 4 weken kon duren en ze me verder niks konden vertellen wanneer hij nou daadwerkelijk opgestuurd zou worden. Op 8 juli krijg ik de melding dat de headset opgestuurd was met de de track en trace code waarmee hij opgestuurd was. De track en trace code die ze me verstuurde werkte niet. Maar weer contact opgezocht met de klantenservice en deze wis me te vertellen dat de headset allang (op 14 juni) opgestuurd was. Ik heb gelijk uitgelegt dat ik al meedere weken bezig was met waar de headset bleef en dat ik nog steeds niks ontvangen had. De persoon van de klantenservice vertelde me dat ze uitgingen zoeken waar de headset gebleven was. Waarbij ik natuurlijk gelijk vroeg hoelang dit ging duren. Hij vertelde me dat ik aan het eind van de week wel antwoord zou krijgen via de mail. Aan het einde van de week weer niks gehoord maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd me verteld dat ze nog geen antwoord hadden gehad van de vervoerder en dat ik hier op moest wachten.Weer een week verder toch maar weer contact opgenomen met de klantenservice over hoe en wat. Nu vertelde ze me dat de headset perongeluk naar een verkeerde postcode was verstuurd en daar gewoon in ontvangst genomen is. Maar mijn case lag nu bij de managers en die gingen overleggen over wat er nou moest gebeuren. De managers hadden volgens zijn zegen elke vrijdag overleg over dit soort gevallen, maar het kan wat langer duren vanwege de vakantie tijd. Tussen door nog een aantal keer contact gehad met klantenservice of er al iets besloten was maar management was er mee bezig. Op 31-07 krijg ik eindelijk antwoord dat de postcode waarnaar de headset verstuurd was niet klopte en dat dit nu handmatig aangepast is door het managment en er zou zo spoedig mogelijk een nieuwe headset opgestuurd worden.

Ik heb nog steeds geen headset ontvangen er is zelf tijdens eerder contact me belooft dat hij afgelopen maandag uiterlijk dinsdag opgestuurd zou worden maar dit is weer niet gebeurd. woensdags al contact gehad met de klantenservice die vertelde me dat ze het nu niet konde zie want die gene die hier in kon niet aanwezig was. Gisteren weer contact gehad of die gene nu aanweizg was maar nu werd me verteld dat die gene ziek is en ze niet weten wanneer die gene terug is, dit kon zo maar pas na het weekend worden. Ik ze verteld dat ik het raar vond dat er maar 1 persoon in de gegevens kon en gevraagd of er niet iemand anders was die hier in kon. Hierop werd mij verteld dat hun dat helemaal niet raar vonden want ze hebben procedures en het was goed dat niet iedereen in die gegevens konden.

Ik zit nu dus al 3 maanden op een headset te wachten, welke rechten heb ik hierbij en wat kan ik hiermee doen?

4271 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 18, 2017 om 08:03
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Beagletje ,

Plaats een klacht op FB ( onder de foto in het midden ) daar reageert Sony Mobile , klik op de rode regel .

https://www.facebook.com/sonymobilenl

Cookies
door Cookies - Aug 18, 2017 om 10:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Woont je broer misschien op hetzelfde adres als jij? Want dan kan ik me voorstellen dat er wat fout gaat bij Sony.

Be
door Beagletje Aug 18, 2017 om 12:31
Antwoorden / 1 Vragen

Nee mijn broer woont niet op het zelfde adres. Ik had al gevraagd of dit misschien het probleem was maar dat was niet volgens hun

willy boerdam
door willy boerdam - Aug 20, 2017 om 16:59
15 Antwoorden / Vragen

Dat antwoord van Tijger slaat nergens op.

tijger1
door tijger1 Aug 20, 2017 om 17:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar uw reactie is hartstikke nuttig voor de Ts. U komt na twee dagen met de mosterd aanlopen terwijl de maaltijd al genuttigd is.