dinekes
door dinekes Dec 5, 2007 om 12:37
Computers & telefonie

Spamfilter

Via een  spamfilter komt de meeste spam direct in mijn prullenbak als ik op mijn eigen computer werk.

Maar werk ik op een andere computer dan komt de spam gewoon in mijn in-vak binnen, wel met het woordje "spam" erbij, dan moet ik alles weer handmatig naar de prullenbak sturen.

Weet iemand hiervoor ook een oplosing???

390 3 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Dec 5, 2007 om 16:19
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Het kan een goede gewoonte zijn om slechts op 1 PC met een mailprogramma te werken.
Als u op een andere pc werkt kunt u beter online emailen: dus via het internet naar de site van uw provider gaan en dan klikken op Webmail.
Dan blijven de emails gewoon op de server van de provider staan en laadt u ze pas in als u mailt via uw 'hoofdcomputer"

Vrgr. AF

dinekes
door dinekes - Dec 9, 2007 om 11:43
5 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, wat was dat eenvoudig!

Dank je wel!

edwardus
door edwardus - Dec 9, 2007 om 11:44
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het is vrij eenvoudig om middels een berichtregel dergelijke berichten automatisch naar een aparte folder (evt. de prullenbak) te laten verhuizen. Hangt er even vanaf welk programma je gebruikt om de mail te lezen.