us
door ushuka51 17 jun. 2011 om 15:38
Computers & telefonie

Spotnet werkt niet meer

Tot gistermiddag werkte Spotnet op mijn laptop uitstekend via Het Net. Plotseling worden er geen nieuwe spots meer aangeboden en krijg ik de mededeling dat mijn WW en inloggegevens verkeerd zouden zijn terwijl ik zeker weet dat ze goed zijn. Heeft iemand hier ook problemen mee en eventueel een oplossing

BVD

4157 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ee
door eendracht - 17 jun. 2011 om 17:04
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo ushuka51,

Op het Forum van Spot-net.nl staat het volgende:

Forumoverzicht > Spotnet > Spotnet - Vragen & Problemen > fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Een mogelijke oplossing:

"Klikt gek maar ik kan er weer op heb geen naam en en gebruikers naam neer gezet.
Alleen kpn news.kpn en het aantal verbindingen ingevuld en HET WERKT.
Hoop dat dit ook is bij degene die KPN hebben."

Succes & groeten,

us
door ushuka51 - 17 jun. 2011 om 17:07
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

Bij mij doet ie het ook weer

bedankt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

marcvhulst - 28 aug. 2016 om 03:07
Elektronica & tv

Apps gebruiken op een smart tv

Al sinds enige tijd lig ik in de clinch met de NOS over hun app op mijn smart tv van Samsung. Ik kan bijvoorbeeld wel kijken naar uitzendingen die al zijn geweest (Journaal,  Jeugdjournaal en sport) maar wanneer het gaat om live streams dan stopt dit zomaar al na ongeveer 15 tot 20 seconden.

Het vreemde aan dit verhaal Is dat dit precies heeft plaatsgevonden toen ik ben overgestapt van ... Lees meer

pa
paulinesparreboom - 22 aug. 2016 om 16:45
Geldzaken & recht

Slecht juridisch advies door Frently Groningen. Kan ik nog wat doen?

Het juridisch advies van Frently heeft in mijn geval geleid tot een boete van de belastingdienst van 2500 euro. Het juridisch advies van Frently leidde tot een huurverlaging, maar ook tot een boete van de belastingdienst op basis van die huurverlaging. Die boete werd met terugwerkende kracht vastgesteld op 2500 euro. Frently nam geen verantwoordelijkheid voor deze boete, omdat het volgens hen niet ... Lees meer

Ee
Eefje Bouweriks - 27 aug. 2016 om 20:13
Elektronica & tv

Canal digitaal

We hebben bij Canal Digitaal een recreatie schotel gekocht met bijbehorend abonnement. Na installatie bleek dat het kastje de schotel niet te herkent. Na een aantal telefoontjes en oplossingen die niet werkten hebben we de schotel retour gezonden met het ongetekende contract. Ondanks diverse toezeggingen hebben we tot op heden het geld nog niet retourgestort gekregen. Wie heeft hier nog meer er ... Lees meer