genius
door genius Nov 25, 2010 om 17:31
Computers & telefonie

Synchroniseren email met de iPod / iPhone

Even een vraag m.b.t. het synchroniseren van email met een iPod of iPhone.

Ik ben recentelijk in het bezit van een iPod Touch 4e gen, met OS 4 of hoger. Nu wil ik mijn email synchroniseren maar dit (schijnt) alleen te kunnen met Outlook van Microsoft. In Windows7, met Office 2010 zit Outlook daar niet bij. Ik zou dus genoodzaakt zijn (lang leve Microsoft) om een Outlook aan te schaffen (heb nu de evaluatie versie geïnstalleerd en dat werkt) voor het luttele bedrag van € 189,00 ! !

Mijn vraag is:
Is er een mogelijkheid (d.m.v. een applicatie) om de mail te synchroniseren met LiveMail of Thunderbird. Of heeft er iemand ervaring met een andere vorm van synchronisatie.

Ik heb geen behoefte aan GMail / HotMail etc. optie's.

703 3 Rapporteer

genius
door genius - Nov 25, 2010 om 17:39
886 Antwoorden / 4 Vragen

Even ter aanvulling nog het volgende:
Ik had aangegeven dat het om syncronisatie van de mail gaat, maar mijn prioriteit ligt bij het synchroniseren van de agenda / kalender. Dit om te voorkomen dat ik meerdere items moet gaan invullen c.q. bijhouden.

G.

freya
door freya - Nov 25, 2010 om 18:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo genius,

Helaas is het voor Windows gebruikers alleen mogelijk om de agenda en contacten van Outlook met de iPod/iPhone te synchroniseren. Zelf vertrouw ik mijn privégegevens niet aan Gmail toe en gelukkig gebruik ik nog Office 2003 (en dus ook Outlook) en dat werkt inderdaad perfect.
Het is dus helaas niet anders.

m.vr.gr. Freya

genius
door genius - Nov 25, 2010 om 18:24
886 Antwoorden / 4 Vragen

@freya,

Ik was er al bang voor. Geen idee hoe ik dat nu ga aanpakken, maar daar kom ik nog wel uit. Bedankt in ieder geval voor je reactie!

M.vr.gr.

G.