Tele2
geachte ls
ik heb een vraag / klacht betreffende tele 2 ik maak al ongeveer 2 jaar gebruik van de diensten van tele 2 tv en internet en bellen de laatste(bellen) maak ik geen gebruik van. Sinds ongeveer 7 maanden is mijn internet dramatisch slecht en tv kijken is soms niet mogelijk. ik heb hierover al diverse keren contact gehad met de tele2 en zij hebben diverse acties ondernomen om het probleem op te lossen. echter na mijn laatste contact met de helpdesk werdt mij aangeboden om mijn contract kostenloos te beijndigen. u zult begrijpen dat ik hiemee geen genoegen kan nemen en vind dat tele 2 zich er nu makkelijk van af wil maken. (los het zelf maar op) wat kan ik doen om ze te bewegen om dit probleem opgelost te krijgen. voor alle duidelijkeid mijn buurman heef geen enkel probleem en is ook klant bij tele 2
ik heb van tele 2 reeds een nieuwe modum ontvangen . dit heeft tot nu toe geen resultaat opgeleverd
Hallo lindapinda1,
.....contact gehad met de tele2 en zij hebben diverse acties ondernomen om het probleem op te lossen. echter na mijn laatste contact met de helpdesk werd mij aangeboden om mijn contract kosteloos te beëindigen.....
Blijkbaar hebben ze geen oplossing voor handen en bieden je daarom aan je contract op te zeggen.
Zou dus maar naar een andere provider gaan uitkijken.
Je kunt geen ijzer met handen breken.
Met vr.gr.
Maar ja, als Tele 2 er al van alles aan gedaan heeft, en het werkt dan nog niet goed, wat moeten ze dan nog? Dus netjes dat het contract dan ontbonden kan worden.
Hoi Linda,
Wat ontzettend vervelend dat je zoveel problemen ervaart met onze diensten. Op het moment dat wij hier een melding van krijgen, zullen we uiteraard alles op alles zetten om de situatie te verbeteren. Het laatste wat we willen is je natuurlijk kwijt raken als klant. Ik weet natuurlijk niet precies welke stappen je allemaal al met ons doorlopen hebt, maar ik kan je verzekeren dat wij echt alleen maar kosteloos opzeggen aanbieden op het moment dat wij de situatie niet meer kunnen verbeteren. Als de kwaliteit niet is wat je van ons kan verwachten is het namelijk beter om afscheid van elkaar te nemen, hoe vervelend dat ook is. Toch ben ik erg benieuwd wat er allemaal geprobeerd is om de situatie te verbeteren. Ik begrijp dat jou een nieuw modem is toegestuurd? Is er verder ook een monteur langs geweest? En is er ook verteld wat de oorzaak is van het probleem? Ik ben benieuwd!
Wist je trouwens dat je ons ook via Social Media een berichtje kunt sturen?
Wij zijn zowel actief op twitter ( @Tele2Nederland) Als op Facebook
(https://www.facebook.com/Tele2Nederland)
Groetjes, Fleur van Tele2
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer