jo
door jozefakie Apr 2, 2006 om 13:09
Computers & telefonie

Tips Freecom Mediaplayer 3

Iemand ervaringen met en tips voor de Mediaplayer mbt codecs en/of software update/upgrade mogelijkheden?

957 4 Rapporteer

jewelkfloris
door jewelkfloris - Apr 3, 2006 om 01:08
3 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is precies je vraag, want er zijn een heleboel codecs en wat bedoel je precies met de update mogelijk heden van de Windows Media Player? De nieuwste versie is nu versie 10.

Over de codecs. Als je geen beeld en/of geluid hebt bij een film kan je het programma "Codec Finder 5.1" gebruiken om te kijken welke codec je nodig hebt om deze af te spelen. (er gaan geruchten in de ronde dat dit programma spyware bevat. Ik heb hier nog niks van gemerkt, maar ik weet het niet zeker.)

Al met al, iets meer informatie over je probleem kan geen kwaad.

edwardus
door edwardus - Apr 3, 2006 om 01:20
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Freecom Mediaplayer.

Er is blijkbaar niet veel ervaring mee.

jo
door jozefakie - Apr 3, 2006 om 14:42
15 Antwoorden / 4 Vragen

Sorry hoor, maar is een mobiel multimedia-apparaat van Freecom met een HD. Transporteer je gedownloade films (divx, mpeg) /mp3/foto's naar het apparaat en sluit hem aan op iedere willekeurige tv en kijken maar zonder tussenkomst van welke 'player' (QT, WM10, RP, VLC etc.) dan ook. Mijn vraag is dan ook wie heeft er tips en/of tricks voor dat apparaat mbt codecs of andere mogelijke uitbreidingen.

jewelkfloris
door jewelkfloris - Apr 3, 2006 om 18:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry van m'n vorige antwoord, maar het was nog al laat gisteren.

Wat ik over de Freecom Mediaplayer 3 kan vinden is, is dat de firmware up te daten is. Maar ik ben bang dat je steeds zal moeten wachten tot dat Freecom een nieuwe versie uitbrengt.

Voor meer informatie kan je de handleiding bekijken op:

http://www.freecom.com/objects%5C00006516.pdf