sp
door spruijssers Mar 22, 2020 om 21:17
Computers & telefonie

Traktatiekalender candy crush saga geeft iedere dag alleen dagprijs 1

iedere dag speel ik candy crush saga, maar helaas krijg ik iedere dag alleen de eerste dag (is gestreept snoepje met pakje) als prijs.
wie weet raad hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik alle 7 dagen van de week de bijbehorende prijs krijg?
heb de community van king al geraadpleegt, maar daar krijg ik geen antwoord.
bij voorbaat hartelijk dank

1933 5 Rapporteer

ju
door juliomariner - Mar 22, 2020 om 21:25
1339 Antwoorden / 2 Vragen

Gelukkig eindelijk weer eens een serieuse vraag over een belangrijk probleem.

diumenge
door diumenge Mar 22, 2020 om 21:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit is een goed teken, het einde van de Corona crisis is in zicht!

tenormin
door tenormin Mar 22, 2020 om 22:59
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Diumenge, was dat laatste maar waar. We volgen de curve van Italië, dus, heel erg, de meeste doden moeten nog komen. Ondanks alle voorschriften: iedereen lijkt er schijt aan te hebben. Verschrikkelijk.

diumenge
door diumenge Mar 22, 2020 om 23:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin, je snapt duidelijk de grap niet...

Gr
door Grunn1 - Mar 23, 2020 om 00:17
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Is het een lekker snoepje? Hebben de snoepjes van de andere dagen een andere smaak? Oh wacht dat weet je natuurlijk niet want je krijgt steeds dezelfde

panter22
door panter22 - Mar 23, 2020 om 08:53
6599 Antwoorden / Vragen

Moet je het spelletje misschien bijwerken? Kijk in de app store.

gerbera
door gerbera - Mar 23, 2020 om 09:05
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Is het niet toevallig het snoepje van de week i.pv. de dag?

mr
door mrmoto Mar 23, 2020 om 12:41
167 Antwoorden / 4 Vragen

niet iedereen kent de winkels van Jamin (puntzak koekkruimels 10 cent)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 23, 2020 om 09:52
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Als uw ergenis te groot gaat worden, mijn advies: zoek een snoepwinkel. Dan kunt u iedere dag iets anders meenemen (tegen betaling). Nu krijgt u iedere dag in de wek slechts eenzelfde virtuele snoepje waarvan ik dan ook nog de vraag heb hoe dat smaakt.