ch
door chan Apr 14, 2006 om 17:38
Computers & telefonie

Tv doet het niet meer

hallo mijn tv op mn pc doet het niet meer vroeger ging deed die het wel maar nu niet meer zou het aan die tv kaart liggen?

482 3 Rapporteer

gr
door graham - Apr 14, 2006 om 22:00
11 Antwoorden / 0 Vragen

wordt de tvkaart wel herkent en misschien moet je de drivers opnieuw installeren

movieman
door movieman - Apr 14, 2006 om 22:54
180 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb ook een TV(-uit)-kaart in mijn PC en heb moeten constateren dat WMP 9/10 de drivers in de achtergrond stoort. Op de één of andere manier werken de zogenaamde "directshowfilters" niet naar behoren. Mijn ervaring is dat WMP alles stoort wat met audio/video te maken heeft op de PC. Geen idee waarom...

Ik weet helaas niet hoe je WMP definitief van het systeem kunt verwijderen, maar er zijn genoeg mensen in dit forum die slimmer zijn...

Succes. ;-)

ch
door chan - Apr 16, 2006 om 02:16
31 Antwoorden / 18 Vragen

eh ja ik ben niet egt handig in dit maar weten jullie in welke map ik moet kijken waarin je kan zien of die tv kaart het nog doet en informatie van die kaart kan zien welke map dat is?