Ma
door Maria gerda May 26, 2016 om 17:41
Computers & telefonie

Verificatie google talk mislukt

Sinds bijna 2 maanden krijg ik seeds een melding binnen met: ,verificatie van google talk mislukt' en daaronder staat me gmail account. Ik heb al veel forums gelezen en alles geprobeerd wat er stond om die verificatie van mijn telefoon te krijgen. Echter zonder succes. Is zeer irritant.
ik heb een Samsung Galaxy Y S5360
Kan iemand mij helpen?

6561 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 26, 2016 om 19:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen
reflecs
door reflecs - May 27, 2016 om 13:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Gebruikt u Google Talk? Of Hangouts?
En als dat niet zo is kunt u de app niet stoppen en verwijderen?

Of anders, wat u heeft u zelf al geprobeerd?

edrick3
door edrick3 - May 27, 2016 om 14:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Schijnt een moeilijk of niet oplosbaar probleem te zijn.
Lees eens hier: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/topic/google-talk
Wellicht een harde reset?

Ma
door Maria gerda - Jun 1, 2016 om 10:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tips. vooral door de link van AURORAI ben ik uiteindelijk verlost van die vervelende melding.
Met deze stappen krijg je de melding weg.

Ga naar instellingen / applicaties / applicaties beheren / alles / scroll naar google play store /Gegevens wissen / terug naar google services framework / gegevens wissen / telefoon uitzetten / opnieuw aanzetten.   (whatsapp blijft behouden)

Groet Maria Gerda

aurora1
door aurora1 - Jun 1, 2016 om 11:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan en dank voor het melden. Ook voor het melden van hoe het opgelost is want daar kunnen anderen met dit probleem eventueel mee geholpen worden.