robtien
door robtien Jul 30, 2012 om 11:42
Computers & telefonie

Verklaring winkel Dynabyte

Is het normaal dat een winkel zoals Dynabyte zomaar een verklaring schrijft over privé situaties van klanten. die niet eens op waarheid berust zijn en volkomen uit de lucht gegrepen zijn?

tot mijn grote verbazing ben ik hier afgelopen week achter gekomen. Dynabyte is niet bereid tot een oplossing laat staan om er over te praten ook die desbetreffende persoon krijg je niet te spreken die het gedaan heeft.

zijn er meer mensen met deze ervaring?!

heeft er iemand nog tips?

596 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Que?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een beetje een vaag verhaal hoor, waarom zou Dynabite een verklaring moeten schrijven en naar wie dan wel?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

tappie schreef op maandag 30 jul 2012, 11:47: Dit is een beetje een vaag verhaal hoor, waarom zou Dynabite een verklaring moeten schrijven en naar wie dan wel?
lees even goed.

ik zeg niet dat ze moeten schrijven. maar dat hun een verklaring geschreven hebben voor zaken die niet behoren bij hun taak als winkel. voor een privesituatie van een paar klanten. waarbij de waarhied geheel verdraaid is.

nu durf ik die winkel niet meer in en hun zijn niet bereid tot een oplossing.

en wat jij vaag vind prima maar dit is helaas de waarheid.

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oplossing waarvoor?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 12:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo robtien,

Het mag voor jou dan misschien niet vaag zijn, maar als je schrijft:

"....dat een winkel zoals Dynabyte zomaar een verklaring schrijft over privé situaties van klanten...."

dan kan ik mij echt géén voorstelling maken wát je daar nu mee bedoelt.....

Kortom, wát voor een 'verklaring'? Wát wordt er geschreven?

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

De vragen die beantwoord moeten worden alvorens iemand kan helpen:

1) Wat staat er in de verklaring.
2) Aan wie is die verklaring verzonden.
3) Wat zijn de gevolgen van de verklaring voor u

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

......lees even goed......

Heb goed gelezen, maar begrijp er geen bal van.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

traporgel schreef op maandag 30 jul 2012, 12:05: De vragen die beantwoord moeten worden alvorens iemand kan helpen:

1) Wat staat er in de verklaring.
2) Aan wie is die verklaring verzonden.
3) Wat zijn de gevolgen van de verklaring voor u