Ro
door Roemer125 Jul 6, 2012 om 13:44
Computers & telefonie

Verwijderen e-mail

Ik gebruik Windows Live Mail. Daarin heb ik een aantal mailboxen. Ongewenste e-mails komen in een een map terecht met de naam: ongewenste e-mails. Normaal gesproken kun je die dan daaruit verwijderen. Inmiddels heb ik er 3 in staan die niet te verwijderen zijn. Met als melding: er is een onbekende fout opgetreden.
Herkent iemand dit en wat zou de oplossing kunnen zijn?

6322 13 Rapporteer

hereistom
door hereistom - Jul 6, 2012 om 14:16
743 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer deze patch eens te installeren, die verhelpt meestal dit probleem; http://support.microsoft.com/kb/941090/nl

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2012 om 18:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo winnietodona,

Je kunt unlocker eens proberen.

Suc6

Voor het gemak even een kopie van een reactie bij de Dubbelpost (dat houdt het overzichtelijk):

rmtpistorius vrijdag 6 jul 2012, 14:16

Gebruikt u een virus scanner? het kan zijn dat deze de e-mails heeft verwijderd vanwege schadelijke inhoud. Op dit moment weet windows love mail niet meer hoe deze te benaderen en kan ze dan ook niet verwijderen. Het kan ook zijn dat een virus scanner het bestand heeft geblokkeerd en dan is verwijdering ook vaak onmogelijk.

Het is lastig dat ze niet verwijderd kunnen worden echter is het geen ramp.

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2012 om 18:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@winnietodona,

Kun je die berichtjes verplaatsen naar een ander Postvak en ze dan dáár proberen te verwijderen?

Zijn het soms berichtjes met spyware o.i.d.?

Scan eens met MBAM voor de zekerheid. Klik onder FREE.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 8, 2012 om 20:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gelukt?

Ro
door Roemer125 - Jul 9, 2012 om 20:19
6 Antwoorden / 5 Vragen

Er zijn een aantal reacties, die mij ingewikkeld lijken. Maar toch bedankt natuurlijk! Naar een andere map verplaatsen, leek me simpel maar dat lukt dus niet.

edrick3
door edrick3 - Jul 9, 2012 om 20:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@winnietodona,

.....Naar een andere map verplaatsen, leek me simpel maar dat lukt dus niet.....

Wel geprobeerd?
Klik op je map Ongewenste emails.
Klik een mail aan.
Ga er met je cursor op staan en houd de linkermuisknop ingedrukt.
Sleep de mail naar bv Postvak-In.
Kijk of je het daar kunt verwijderen.

Scannen met MBAM is niet moeilijk.
Download het bestand.
Klik op update.
Klik op scannen.

Suc6

Ro
door Roemer125 - Jul 9, 2012 om 20:30
6 Antwoorden / 5 Vragen

Ja, uiteraard geprobeerd, maar dat wordt geweigerd. Je kunt ze niet verplaatsen.

stacey
door stacey - Jul 9, 2012 om 21:12
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heb je ze al geprobeerd te verwijderen met je internet verbinding uit ?
Dat werkt ook als iets in uitbox blijft hangen.

hereistom
door hereistom - Jul 9, 2012 om 22:00
743 Antwoorden / 1 Vragen

Het schijnt een bekend probleem te zijn bij Windows Live Mail, heb je deze patch al geprobeerd?
Anders Windows Live Mail verwijderen en gratis Thunderbird installeren, Thunderbird is een veel beter mail programma dan Windows Live Mail!

stacey
door stacey - Jul 9, 2012 om 22:07
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=hereistom schreef op maandag 9 jul 2012, 22:00]Het schijnt een bekend probleem te zijn bij Windows Live Mail, heb je deze patch al geprobeerd?

Die patch is voor Vista blijkbaar, vraagsteller geeft niet aan wat ze heeft.

Ik heb zelf W7 en W live mail en nooit (dit) probleem gehad.

Ro
door Roemer125 - Jul 10, 2012 om 18:44
6 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=stacey schreef op maandag 9 jul 2012, 21:12]Heb je ze al geprobeerd te verwijderen met je internet verbinding uit ?
Dat werkt ook als iets in uitbox blijft hangen.

Ja, ook dat al geprobeerd. Ook niet dus.

Ro
door Roemer125 - Jul 10, 2012 om 18:46
6 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=stacey schreef op maandag 9 jul 2012, 22:07][quote=hereistom schreef op maandag 9 jul 2012, 22:00]Het schijnt een bekend probleem te zijn bij Windows Live Mail, heb je deze patch al geprobeerd?

Die patch is voor Vista blijkbaar, vraagsteller geeft niet aan wat ze heeft.

Ik heb zelf W7 en W live mail en nooit (dit) probleem gehad.

Heb Windows 7. Zoals eerder opgemerkt: het is lastig maar geen ramp.

hereistom
door hereistom - Jul 10, 2012 om 21:37
743 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=winnietodona schreef op dinsdag 10 jul 2012, 18:46]Heb Windows 7. Zoals eerder opgemerkt: het is lastig maar geen ramp.
Probeer gewoon Thunderbird eens, dit is een veel beter mail programma.