schaak
door schaak Nov 5, 2013 om 17:58
Computers & telefonie

Vodafone, algemene voorwaarden???

Ik heb een Telefoon abonnement bij Vodafone afgesloten op de helft van de maand op 17 oktober 2013.

Mijn abonnement bestaat uit :
1000mb internet
400 belminuten
Onbeperkt smsen

Ik heb een contract afgesloten voor €35,- per maand.

Ik had aan het begin van me abonnement al meteen vragen want toen ik mijn mb verbruik wou controleren zag ik in mijn “my Vodafone app” dat ik maar 500mb internet had terwijl ik een abonnement met 1000mb heb afgesloten.

Nou, even bellen en er werd mij verteld dat ik op de website zelf moest kijken om mijn verbruik en mijn afgesloten abonnement te controleren want daar zou alles goed staan. Er werd mij verteld dat ik geen 500mb maar inderdaad 1000mb had.

Eenmaal op de website stond het volgende:

“Web500mb+ 500mb extra”

Inderdaad 500+500=1000mb. Ik vond dat persoonlijk wel een beetje raar want waarom werd me mb in tweeën gesplitst? Maar goed, er werd mij verteld: geen nood u heeft gewoon 1000mb .

Toen ik eenmaal na veel heen en weer ge-bel op me gemak werd gesteld. Zag ik dat ik aan het eind van de maand toch buiten me bundel van 1000mb heb wezen internetten. Wat raar was want ik had me internet verbruik goed bijgehouden met een ingebouwde teller van me telefoon(de HTC ONE) en een aparte app en beide gaven 843mb aan. “Netjes binnen me bundel” dacht ik.

Nee hoor, het bleek doordat ik op de HELFT van de maand was ingestapt, dat ik ook de helft van me abonnement heb ontvangen!

“Kan dat? “, dacht ik bij me zelf. Toch maar even bellen voor de zekerheid. Samen met de behulpzame medewerkster van de klantenservice hebben we de algemene voorwaarden even doorbekeken en kon zowel ik als de behulpzame medewerkster niks van deze regeling vinden.

Welke regeling? Nou namelijk iets wat overeenkomt met: U begint op de helft van de maand? Ow, nou je krijgt ook de helft van je abonnement.

Dus een voorbeeld:

Krijg je normaal voor een hele maand 1000mb, dan krijg je omdat je op de helft van de maand bent ingestapt ook maar de helft dus:

1000mb-50%=500mb

Nu Ik dus heb:

1 Gebeld.

2 Een brief gestuurd(dat werd me aangeraden te doen voor de zekerheid).

3 Samen de actuele algemene voorwaarden heb bekeken.

Helemaal NIKS heb ik kunnen terug vinden van deze: rare-niet-van-te-voren-vermelde-in-de-algemene voorwaarden -regeling.

Nu moet ik van Vodafone gewoon me tegoed wat “buiten me bundel is gevallen van 1000-50%=500mb” moet betalen.

Nergens staat deze regeling in de algemene voorwaarden of ergens in het contract!!!!

Kassa help AUB!!!

2624 54 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2013 om 18:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo schaak,

En wat heb je voor die halve maand aan abonnementskosten betaald .....?
Neem aan dat je dus ook maar ca de helft betaald hebt en NIET voor de hele maand oktober.
Logisch dus dat je ook maar de helft kunt verbruiken!

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Nov 5, 2013 om 18:19
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Het is volgens mij bij tel abo's gewoon dat die van de eerste tot de laatste dag van de maand lopen. De boekhouding zou onmogelijk worden. Ik heb dit bij 2 verschillende providers ervaren.

diumenge
door diumenge - Nov 5, 2013 om 18:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als je abonnement op de 17e is ingegaan en aan het einde van de maand zat je op 843MB dan was je gebruik hoe dan ook te hoog. Dat komt namelijk neer op zo'n 1.800MB per 30 dagen. Als je nou op/rond 17 november dit had vastgesteld dan had je een punt. Nu heb je simpelweg te veel verbruikt.

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 18:36
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 5 nov 2013, 18:18]Hallo schaak,

En wat heb je voor die halve maand aan abonnementskosten betaald .....?
Neem aan dat je dus ook maar ca de helft betaald hebt en NIET voor de hele maand oktober.
Logisch dus dat je ook maar de helft kunt verbruiken!

Met vr.gr.

op me afctuur staat 116,81 euro ik heb hem nog neit betaald dat gebeurt pas op de 14e

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 18:37
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 5 nov 2013, 18:22]Als je abonnement op de 17e is ingegaan en aan het einde van de maand zat je op 843MB dan was je gebruik hoe dan ook te hoog. Dat komt namelijk neer op zo'n 1.800MB per 30 dagen. Als je nou op/rond 17 november dit had vastgesteld dan had je een punt. Nu heb je simpelweg te veel verbruikt.

waar heeft u het nou weer over? maak je een grap met 1800mb? heb je me verhaal wel goed gelezen?

diumenge
door diumenge - Nov 5, 2013 om 18:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je gebruikt in twee weken ruim 800MB, de rest mag je zelf uitrekenen.

Er zijn twee mogelijkheden:
1. je factuurperiode loopt steeds van de 17e t/m de 16e van de volgende maand, dan was je met dit verbruik dus ook ver boven de 1000MB uitgekomen.
2. je factuurperiode loopt steeds van de 1e t/m de laatste dag van die maand, dan is het logisch dat je maar ongeveer de helft van je bundels ontvangt over de periode 17/10 t/m 31/10 en ook maar ongeveer de helft hoeft te betalen over die periode.

Zo moeilijk is het niet.

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 18:50
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 5 nov 2013, 18:45]Je gebruikt in twee weken ruim 800MB, de rest mag je zelf uitrekenen.

Er zijn twee mogelijkheden:
1. je factuurperiode loopt steeds van de 17e t/m de 16e van de volgende maand, dan was je met dit verbruik dus ook ver boven de 1000MB uitgekomen.
2. je factuurperiode loopt steeds van de 1e t/m de laatste dag van die maand, dan is het logisch dat je maar ongeveer de helft van je bundels ontvangt over de periode 17/10 t/m 31/10 en ook maar ongeveer de helft hoeft te betalen over die periode.

Zo moeilijk is het niet.

oke meneer luister,

ik ben op de helft ingestapt Nergens maar dan ook nergens staat vermeld:
je begint op de helft u krijgt de helft
hoe je het wend of keert om mij uit te leggen dat het logisch nadenken is. Dit is mijn aller eerste abonnement en er staat letterlijk nergens vermeld dat dit een regeling is die vodafone treft.

Volgt u mij?

diumenge
door diumenge - Nov 5, 2013 om 18:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Van wanneer tot wanneer loopt je factuurperiode? Dus wat staat er op dat factuur met het bedrag € 116,81? Staat er van 17-10 t/m 31-10? En wat is het bedrag dat je moet betalen zonder de extra kosten voor internet?

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 18:58
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 5 nov 2013, 18:55]Van wanneer tot wanneer loopt je factuurperiode? Dus wat staat er op dat factuur met het bedrag € 116,81? Staat er van 17-10 t/m 31-10? En wat is het bedrag dat je moet betalen zonder de extra kosten voor internet?

op me factuur staat
7-10 t/m 31-10
normaal betaal ik €35,- per maand
Deze maand de aanslutingskosten dus: €30,-

me factuur van deze maand zou maar €65,- moeten zijn maar omdat ik 843-500=343mb "zogenaamd over me bundel ben gegaan" moet ik 58,81 euro extra betalen.

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 18:58
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 5 nov 2013, 18:55]Van wanneer tot wanneer loopt je factuurperiode? Dus wat staat er op dat factuur met het bedrag € 116,81? Staat er van 17-10 t/m 31-10? En wat is het bedrag dat je moet betalen zonder de extra kosten voor internet?
ik bedoel 17-10 tot en met 31-10*

diumenge
door diumenge - Nov 5, 2013 om 19:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, dus je eerste factuurperiode is 'gebroken'. Van 17-10 t/m 31-10 is 15 dagen.

Dus het is logisch dat je maar de helft van je bundel krijgt. Stel dat je op de 30e het abonnement had afgesloten, zou je dan ook denken dat je 1.000MB voor 2 dagen krijgt?

Daarnaast is het ook logisch dat je maar de helft hoeft te betalen voor de eerste halve maand, dus € 17,50 en de aansluitkosten, dat maakt dus € 47,50. Ik begrijp dus niet waarom ze € 65,00 in rekening brengen.

Ik krijg ook het idee dat je Red Essential hebt, maar daar kan ik naast zitten, en daar zijn de kosten van internet buiten de bundel € 0,10 per MB, dus dat zou € 34,30 zijn. Totaal rond de € 81,80.

Ben dus wel met je eens dat er iets niet lijkt te kloppen, maar ben ook nog steeds van mening dat het logisch is dat je voor een halve maand niet de volle 1.000MB krijgt.

Nu is het wachten op een damagecontrol medewerker van Vodafone die het allemaal heel vervelend vindt het graag voor je wil uitzoeken.

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 19:28
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 5 nov 2013, 19:11]Oké, dus je eerste factuurperiode is 'gebroken'. Van 17-10 t/m 31-10 is 15 dagen.

Dus het is logisch dat je maar de helft van je bundel krijgt. Stel dat je op de 30e het abonnement had afgesloten, zou je dan ook denken dat je 1.000MB voor 2 dagen krijgt?

Daarnaast is het ook logisch dat je maar de helft hoeft te betalen voor de eerste halve maand, dus € 17,50 en de aansluitkosten, dat maakt dus € 47,50. Ik begrijp dus niet waarom ze € 65,00 in rekening brengen.

Ik krijg ook het idee dat je Red Essential hebt, maar daar kan ik naast zitten, en daar zijn de kosten van internet buiten de bundel € 0,10 per MB, dus dat zou € 34,30 zijn. Totaal rond de € 81,80.

Ben dus wel met je eens dat er iets niet lijkt te kloppen, maar ben ook nog steeds van mening dat het logisch is dat je voor een halve maand niet de volle 1.000MB krijgt.

Nu is het wachten op een damagecontrol medewerker van Vodafone die het allemaal heel vervelend vindt het graag voor je wil uitzoeken.

eindelijk u heeft mij begrepen maar meneer

Alstublieft, ik ben 17 dit is mijn eerste abonnnement en nergens in de actuele voorwaarden staat dat je de helft krijgt als je op de helft begint.

Ik wist dit niet,
dit is me in in geen van de 8+ klantenservice gesprekken verteld tot de laatste.

hoe logisch het achteraf ook klinkt.

HET STAAT NERGENS VERMELD!!!!!!!

Dit is ook mijn aller eerste abonnement+
moet ik nog een keer zeggen het staat nergens vermeld en trouwens in geen van de 8+ gesprekken werd het verteld

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2013 om 20:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar het maakt toch niets uit? U hebt in die eerste 14 dagen al ruim 800 Mb gebruikt, dus ook al zou de termijn lopen van half in de maand tot half in de maand, dan zou u veel meer dan 1000 Mb gebruikt hebben en bij hebben moeten betalen.

Of denkt u dat u de volgen 14 dagen aan 150 Mb genoeg gehad zou hebben?

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2013 om 20:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@schaak,

Of je dat nu verteld is of niet, dat had je ook zelf kunnen bedenken.
Beetje logisch zijn.
.....ik bedoel 17-10 tot en met 31-10*......
Dus zoals in de 1e reactie verwoord is.

zoekster
door zoekster - Nov 5, 2013 om 20:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zou het niet zo zitten?

Het abo vangt half oktober aan, maar hij betaalt voor de volle maand dus € 35,-

Dan verwacht hij ook dat hij voor een hele maand mb's mag opmaken, nl 1000 Mb en daar heeft hij zich naar gedragen. Had hij geweten dat hij 500 Mb's mocht gebruiken had hij zich ingehouden, maar is het dan ook niet logisch dat je dan voor een halve maand abo betaalt?

Per 1 november vangt weer een nieuwe maand aan, weer € 35,- en daaruit volgt de logica dat dan in november weer 1000 Mb's mogen worden verbruikt.

Het zou dus logisch zijn dat hij die halve maand 17,50 zou moeten betalen, maar dat is schijnbaar niet zo.

Met andere woorden, je moet je abo altijd laten ingaan op het eerste van de maand om het ten volle te benutten..

Zo heb ik in ieder geval het verhaal opgevat. Correct me if I'm wrong.

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 20:56
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 5 nov 2013, 20:52]Zou het niet zo zitten?

Het abo vangt half oktober aan, maar hij betaalt voor de volle maand dus € 35,-

Dan verwacht hij ook dat hij voor een hele maand mb's mag opmaken, nl 1000 Mb en daar heeft hij zich naar gedragen. Had hij geweten dat hij 500 Mb's mocht gebruiken had hij zich ingehouden, maar is het dan ook niet logisch dat je dan voor een halve maand abo betaalt?

Per 1 november vangt weer een nieuwe maand aan, weer € 35,- en daaruit volgt de logica dat dan in november weer 1000 Mb's mogen worden verbruikt.

Het zou dus logisch zijn dat hij die halve maand 17,50 zou moeten betalen, maar dat is schijnbaar niet zo.

Met andere woorden, je moet je abo altijd laten ingaan op het eerste van de maand om het ten volle te benutten..

Zo heb ik in ieder geval het verhaal opgevat. Correct me if I'm wrong.

EINDELIJK,

hehe eindelijk iemand die even met mij mee denk!!!!

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2013 om 20:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar de Ts vermeldt niet wat er precies op zijn factuur staat. Hij zegt alleen: dan zou ik enz. enz. Moeten betalen.

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2013 om 20:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hij betaalt ook geen € 35,00.

schaak
door schaak - Nov 5, 2013 om 21:00
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 5 nov 2013, 20:58]Maar de Ts vermeldt niet wat er precies op zijn factuur staat. Hij zegt alleen: dan zou ik enz. enz. Moeten betalen.

lees me verhaal even rustig opnieuw AUB en de reactie van zoekster

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 10:09
32 Antwoorden / 2 Vragen

Kan iemand mij nog helpen of niet????

zoekster
door zoekster - Nov 6, 2013 om 10:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik geloof dat ik de rekening, na enig gepuzzel, snap.

voor oktober 17,50

voor november 35.00

aansluitkosten 30,00

extra Mb (343) 34,30

Samen € 116,80

Dus je hebt wel voor oktober 17,50 betaald en geen 35 euro.

Die rekening die je 14 november moet betalen is dus voor oktober én november.

Dat is de enige manier waarop ik de rekening kan verklaren. En dan zou het ook logisch zijn dat je maar 500 Mb mag gebruiken in oktober.

Een betere uitleg van Vodafone was wel wenselijk geweest. Je schiet er voor oktober dus 34,30 bij in, omdat je dit niet wist.

Als bij deze rekening NIET de abo kosten voor november zijn inbegrepen, dan klopt er echt iets niet hier. Vraag dat even na bij Vodafone.

Of misschien kan de Webcare van Vodafone zich er even tegenaan bemoeien?

tijger1
door tijger1 - Nov 6, 2013 om 10:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=schaak schreef op dinsdag 5 nov 2013, 21:00][quote=tijger1 schreef op dinsdag 5 nov 2013, 20:58]Maar de Ts vermeldt niet wat er precies op zijn factuur staat. Hij zegt alleen: dan zou ik enz. enz. Moeten betalen.

lees me verhaal even rustig opnieuw AUB en de reactie van zoekster

Maar u vermeldt dus niet de bedragen die op de factuur staan, alleen uw veronderstellingen.

Op die factuur staat toch wel een specificatie?

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 6, 2013 om 10:36
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Schaak,

Het is natuurlijk erg vervelend dat je onverwachts buiten je databundel kosten hebt gemaakt.

Omdat je abonnement pas op 17 oktober ingegaan is brengen we natuurlijk geen hele maand in rekening. Dat zou oneerlijk zijn. We berekenen de abonnementskosten pro rato. Dat wil zeggen van 17 tot en met 31 oktober.

Ook de bundels worden pro rato toegekend. Je had dus maar iets minder dan een halve maand. Dit was in My Vodafone ook zichtbaar.

Ik hoop dat deze uitleg wat helderheid geeft.

Groet, Eric

Vodafone 24/7 Web Crew

edrick3
door edrick3 - Nov 6, 2013 om 10:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@schaak,

Zoals je hierboven kunt lezen geeft Vodafone precies hetzelfde aan zoals in de 1e reactie al aangegeven.

Dat is ook logisch!!

Klaar.

pino123
door pino123 - Nov 6, 2013 om 10:57
2766 Antwoorden / 14 Vragen

eindelijk u heeft mij begrepen maar meneer

Alstublieft, ik ben 17 dit is mijn eerste abonnnement en nergens in de actuele voorwaarden staat dat je de helft krijgt als je op de helft begint.

Ik wist dit niet,
dit is me in in geen van de 8+ klantenservice gesprekken verteld tot de laatste.

hoe logisch het achteraf ook klinkt.

HET STAAT NERGENS VERMELD!!!!!!!

Dit is ook mijn aller eerste abonnement+
moet ik nog een keer zeggen het staat nergens vermeld en trouwens in geen van de 8+ gesprekken werd het verteld

Is dat ook geen kwestie van logisch nadenken. Indien dit gebeurd binnen een organisatie, worden de betalingen en verwerkingen erg onlogisch

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 6, 2013 om 14:37
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 6 nov 2013, 10:36]Beste Schaak,

Het is natuurlijk erg vervelend dat je onverwachts buiten je databundel kosten hebt gemaakt.

Omdat je abonnement pas op 17 oktober ingegaan is brengen we natuurlijk geen hele maand in rekening. Dat zou oneerlijk zijn. We berekenen de abonnementskosten pro rato. Dat wil zeggen van 17 tot en met 31 oktober.

Ook de bundels worden pro rato toegekend. Je had dus maar iets minder dan een halve maand. Dit was in My Vodafone ook zichtbaar.

Ik hoop dat deze uitleg wat helderheid geeft.

Groet, Eric

Vodafone 24/7 Web Crew

Maar waarom vermeld Vodafone dit dan nergens?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 6, 2013 om 14:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Heb je overigens wel toestemming van je ouders om 'n abonnement af te sluiten? Zo nee wens ik Vodafone veel succes met het incasseren van de rekening.

tijger1
door tijger1 - Nov 6, 2013 om 14:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij T-mobile loopt het abonnement precies van datum aansluiten tot diezelfde dag in de volgende maand.

Het zou Vodafone sieren als die regel uitdrukkelijk vermeld wordt op hun site.

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 15:49
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 6 nov 2013, 14:40]Heb je overigens wel toestemming van je ouders om 'n abonnement af te sluiten? Zo nee wens ik Vodafone veel succes met het incasseren van de rekening.

Natuurlijk.... -.-

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 15:51
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 6 nov 2013, 10:36]Beste Schaak,

Het is natuurlijk erg vervelend dat je onverwachts buiten je databundel kosten hebt gemaakt.

Omdat je abonnement pas op 17 oktober ingegaan is brengen we natuurlijk geen hele maand in rekening. Dat zou oneerlijk zijn. We berekenen de abonnementskosten pro rato. Dat wil zeggen van 17 tot en met 31 oktober.

Ook de bundels worden pro rato toegekend. Je had dus maar iets minder dan een halve maand. Dit was in My Vodafone ook zichtbaar.

Ik hoop dat deze uitleg wat helderheid geeft.

Groet, Eric

Vodafone 24/7 Web Crew

Kees de dikgedrukte letters eens.

Jullie doen aan een regeling die nergens staat vermeld .

Alsjeblieft mensen lees toch eens. Jullie willen geld incasseren van een regeling die nergens staag vermeld!!!!!

Dus ik ben van slot tot mening dat die 51,81 euro extra. Oneerlijk wordt geïncasseerd

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 15:55
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 6 nov 2013, 10:36]Beste Schaak,

Het is natuurlijk erg vervelend dat je onverwachts buiten je databundel kosten hebt gemaakt.

Omdat je abonnement pas op 17 oktober ingegaan is brengen we natuurlijk geen hele maand in rekening. Dat zou oneerlijk zijn. We berekenen de abonnementskosten pro rato. Dat wil zeggen van 17 tot en met 31 oktober.

Ook de bundels worden pro rato toegekend. Je had dus maar iets minder dan een halve maand. Dit was in My Vodafone ook zichtbaar.

Ik hoop dat deze uitleg wat helderheid geeft.

Groet, Eric

Vodafone 24/7 Web Crew

Trouwens

Niks er van "het staat vermeld" er stond 500web+500mb extra.
En de meneer die ik aan de lijn had op die dag vertelde aan mij dat ik inderdaad1000mb had.

Jullie willen geld incasseren van een regeling die nergens staad vermeld.

Alstublieft hoe vaak moet ik dat nog zeggen!!!!

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 15:56
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 6 nov 2013, 10:35][quote=schaak schreef op dinsdag 5 nov 2013, 21:00][quote=tijger1 schreef op dinsdag 5 nov 2013, 20:58]Maar de Ts vermeldt niet wat er precies op zijn factuur staat. Hij zegt alleen: dan zou ik enz. enz. Moeten betalen.

lees me verhaal even rustig opnieuw AUB en de reactie van zoekster

Maar u vermeldt dus niet de bedragen die op de factuur staan, alleen uw veronderstellingen.

Op die factuur staat toch wel een specificatie?

Wanneer ze op my Vodafone staan stuur ik ze wel even

edrick3
door edrick3 - Nov 6, 2013 om 15:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dus ik ben van slot tot mening dat die 51,81 euro extra. Oneerlijk wordt geïncasseerd

Dat is dan jouw mening, maar dat heeft niets van doen met gezond verstand.

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 16:04
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 5 nov 2013, 20:08]Maar het maakt toch niets uit? U hebt in die eerste 14 dagen al ruim 800 Mb gebruikt, dus ook al zou de termijn lopen van half in de maand tot half in de maand, dan zou u veel meer dan 1000 Mb gebruikt hebben en bij hebben moeten betalen.

Of denkt u dat u de volgen 14 dagen aan 150 Mb genoeg gehad zou hebben?

Halloooooooo

1000-843= 157.

Ik zou 157mb overhouden.....

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 16:06
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 6 nov 2013, 15:57]Dus ik ben van slot tot mening dat die 51,81 euro extra. Oneerlijk wordt geïncasseerd

Dat is dan jouw mening, maar dat heeft niets van doen met gezond verstand.

Ik zocht hulp op het kassa forum. Niet iemand die op "Vodafone's-logisch nadenken-lopende band" springt

edrick3
door edrick3 - Nov 6, 2013 om 16:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=schaak schreef op woensdag 6 nov 2013, 16:06]

Ik zocht hulp op het kassa forum. Niet iemand die op "Vodafone's-logisch nadenken-lopende band" springt

Nee, je wilt je gelijk halen wat je niet hebt.
Doordrammen heeft weinig zin!

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 16:21
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 6 nov 2013, 16:09][quote=schaak schreef op woensdag 6 nov 2013, 16:06]

Ik zocht hulp op het kassa forum. Niet iemand die op "Vodafone's-logisch nadenken-lopende band" springt

Nee, je wilt je gelijk halen wat je niet hebt.
Doordrammen heeft weinig zin!

Dat is klink klare nonsense

aurora1
door aurora1 - Nov 6, 2013 om 16:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou, nou @schaak, wat een toon steeds met je 17 jaartjes. Je hebt geen gelijk en dat is je hier vaker uitgelegd. Succes verder met Vodafone.

schaak
door schaak - Nov 6, 2013 om 16:37
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 6 nov 2013, 16:32]Nou, nou @schaak, wat een toon steeds met je 17 jaartjes. Je hebt geen gelijk en dat is je hier vaker uitgelegd. Succes verder met Vodafone.

Ik benadrukte het "eerste abonnement" niet mijn leeftijd.
En ja ik vond dat me leeftijd toegevoegde waarde had.

mahadma
door mahadma - Nov 6, 2013 om 17:45
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Het is door iedereen uitgelegd, en je mening mag je mening zijn, maar denk eens even logisch na. Je begint te werken voor een werkgever op de 17 van de maand. dan krijg je op sint salaria (de laatste dag van de maand) betaalt: juist de gewerkte dagen. De maand daarna krijg je als je alle dagen werkt je volle salaris. Je kan wel tot dat je 168 jaar oud bent blijven zeggen het staat nergens, maar je zal toch eens moeten aannemen dat sommige dingen niet geschreven hoeven te staan om logisch te zijn. Veel succes in je verdere leven, maar probeer jezelf wat flexibeler in te stellen, anders wordt je bepaald niet oud.

edrick3
door edrick3 - Nov 6, 2013 om 17:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zal wel allemaal 'boter aan de galg' zijn.

diumenge
door diumenge - Nov 6, 2013 om 17:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Denk dat het weinig zin heeft hier nog op de reageren, Rajiv heeft een mening en heeft verder geen interesse in de antwoorden.

schaak
door schaak - Nov 7, 2013 om 00:40
32 Antwoorden / 2 Vragen

het is niet per see mijn mening. De reden dat ik vindt dat dit niet kan is omdat het niet staat vermeld in de algemene voorwaarden. Maar goed ik zie dat niemand hier oor naar heeft desondanks dit een veel voorkomend probleem is....

schaak
door schaak - Nov 7, 2013 om 16:07
32 Antwoorden / 2 Vragen

Vodafone heeft mij zo juist vermeld dat de verantwoordelijkheid om de klant duidelijk te maken over "deze regeling" ligt bij de aanbieder.

In mijn geval: www.gsmeasy.nl

ik zie wel verder...

mahadma
door mahadma - Nov 7, 2013 om 16:21
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Snappen, begrijpen en accepteren zijn ook verschillende zaken.

schaak
door schaak - Nov 12, 2013 om 17:27
32 Antwoorden / 2 Vragen

het blijkt wel een probleem met Vodafone te zijn. Zij hadden deze regeling duidelijk moeten vermelden

zoekster
door zoekster - Nov 12, 2013 om 17:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=schaak schreef op dinsdag 12 nov 2013, 17:27]het blijkt wel een probleem met Vodafone te zijn. Zij hadden deze regeling duidelijk moeten vermelden
Hoe ben je daar achtergekomen, bij een jurist langs gegaan?

En nu? Hoe wordt dit nu opgelost?

schaak
door schaak - Nov 13, 2013 om 16:19
32 Antwoorden / 2 Vragen

Ik was in contact met een jurist van de consumentenbond en die had mij verteld, op basis van de informatie die ik aan hem had verstrekt, dat ik in me gelijk sta.

Hij adviseerde mij naar de geschillencommissie te gaan.

mahadma
door mahadma - Nov 13, 2013 om 17:15
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Vooral doen. Meldt ons maar wat de afloop is.

edrick3
door edrick3 - Nov 13, 2013 om 17:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=mahadma schreef op woensdag 13 nov 2013, 17:15]Vooral doen. Meldt ons maar wat de afloop is.

OT

Die kan ik je wel voorspellen. ;-)

mahadma
door mahadma - Nov 13, 2013 om 17:33
11590 Antwoorden / 51 Vragen

OT

@Edrick3,

ik ook, en ik denk dat we hetzelfde denken.

schaak
door schaak - Nov 13, 2013 om 17:38
32 Antwoorden / 2 Vragen
edrick3
door edrick3 - Nov 13, 2013 om 17:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@schaak,

En Sien ......

Sorry, geintje .....

OT wordt gebruikt als je een reactie plaatst die niet rechtstreeks met het onderwerp te maken heeft.

OT = Off Topic.

schaak
door schaak - Nov 13, 2013 om 17:47
32 Antwoorden / 2 Vragen

ow oke, in ieder geval ik zie verder