ke
door kevinkl May 16, 2017 om 17:36
Computers & telefonie
Vodafone stopt zomaar bundel

Ik kreeg in Januari een topaanbieding altans dat leek het voordat de ellende begon

Ik mocht de you L bundel iedere maand voor €7,50 zolang ik de bundel aanhield waarschijnlijk voel je hem al aankomen na 2 maanden stopt Vodafone de bundel na veel klachten en waardeloze telefoongesprekken en afgeraffelde antwoorden is het goed gekomen

Alleen nu weer 2 maanden later begint alles weer opnieuw alleen nu komt het niet meer goed vodafone beweert nu dat zij ten allen tijde hun voorwaarde mogen aanpassen en dat ze het recht hebben zelfs zonder mijn toestemming zonder geldige reden mijn bundel te stoppen

1495 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 16, 2017 om 17:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard mogen zij dat en u mag dat ook.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 16, 2017 om 18:11
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ze hebben gelijk, het is niet leuk maar de aangeboden pakketten wijzigen nogal eens en dat mag dus gewoon.

fa
door familyman - May 16, 2017 om 18:47
888 Antwoorden / 1 Vragen

De A Ford uit 1927 wordt ook niet meer gemaakt, ik ben woest. Mogen ze zomaar met die auto stoppen, schandalig gewoon. Mag dat zomaar?

Dit is net zo'n vraag als waarom u bij Vodafoon mag en kan stoppen maar ook dat Vodafoon met een bepaalde abo vorm mag stoppen, eerlijk of niet? En nee, ik werk niet bij Vodafoon, maar ik denk wel eens na.

diumenge
door diumenge - May 16, 2017 om 18:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Tenzij u meer dan 50% van de aandelen Vodafone bezit dan mag dat zonder uw toestemming ja.

jo
door jorisw - May 16, 2017 om 20:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Zou wat zijn als een bedrijf aan al zijn klanten toestemming moet gaan vragen voordat ze een product mogen wijzigen....

ke
door kevinkl - May 16, 2017 om 20:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben het wel met jullie eens alleen dat zij het aan mogen passen betekend niet dat zij mij niet verplicht zijn op de hoogte te houden

fl
door flessebon - May 16, 2017 om 21:37
418 Antwoorden / 7 Vragen

Het was dus een lokkertje? Heeft u de folder nog? Of een screenshot van de website met details van de aanbieding?

ke
door kevinkl May 16, 2017 om 22:29
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja deze heb ik bijgevoegd

fl
door flessebon May 16, 2017 om 22:50
418 Antwoorden / 7 Vragen

Wellicht heeft het zin om contact op te nemen met de Belbus of met Consuwijzer . Heb een tijdje geleden een folder van hun gehad en toen stond er volgens mij geen datum bij of iets dergelijks wanneer die 7.50 zou stoppen. Het was in elk geval zo onduidelijk dat ik er maar niet aan begonnen ben. Succes gewenst want er zijn toch verwachtingen bij u gewekt gezien het bericht van uw gsm.

ke
door kevinkl - May 17, 2017 om 06:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja bijgevoegd staan de bij mij bekende voorwaarde