ri
door richard driesen May 24, 2017 om 06:15
Computers & telefonie

Wat is een betrouwbaar veilig programma om te downloaden van youtube naar mp4

ik wil een gratis programma downloaden om liedjes van youtube te downloaden en die dan worden omgezet naar mp4 file zodat ik die op mijn mp4 speler kan luisteren.

22509 6 Rapporteer

ficus
door ficus - May 24, 2017 om 07:23
147 Antwoorden / 2 Vragen

Als u de muziek zo goed vindt dat u het op uw MP-4 speler wilt hebben om er naar te luisteren dan zal de muziek ook goed genoeg zijn om er voor te betalen. Voor niets gaat de zon op.

mathijs_b
door mathijs_b May 24, 2017 om 12:59
641 Antwoorden / 77 Vragen

Niet alle muziek is te koop.

Ik beluister graag "vreemde" muziek, maar heb nog nooit een DVD met mijn favoriete muziek gevonden.

Wel is alles op Youtube te vinden.

Dus is downloaden de enige manier.

ma
door macfraeck May 25, 2017 om 01:43
21 Antwoorden / Vragen

Wat zou de wereld er toch prachtig uitzien met @ FICUS in ons midden.

fr
door frans56 - May 24, 2017 om 07:33
230 Antwoorden / 9 Vragen

Waarom gebruikt U geen smartfone, Daarmee kunt U onderweg kijken naar youtube. Waarom perse downloaden ??
Er zijn telefoon providers met "onbeperkt" data.   Op deze manier kunt U zoveel kijken als U wilt zonder iets illegaals te doen.

sjjoppy
door sjjoppy - May 24, 2017 om 07:40
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Dat dit niet gratis kan en mag heeft met auteursrecht te maken:

https://www.seniorweb.nl/artikel/muziek-en-videos-downloaden-mag-dat

f.weele
door f.weele - May 24, 2017 om 09:06
1085 Antwoorden / 27 Vragen
ma
door macfraeck May 25, 2017 om 01:48
21 Antwoorden / Vragen

Overbodig. Filmpjes worden via Youtube al automatisch als MP4 gedownload.

ma
door macfraeck - May 24, 2017 om 22:43
21 Antwoorden / Vragen

omgezet naar mp4 file zodat ik die op mijn mp4 speler kan luisteren.

En kijken natuurlijk want MP4 is eigenlijk een videobestand. Zeer gevaarlijk in het verkeer. Firefox heeft een fijn programma (extensie) VideoDownloadHelper. Bijna alle browsers hebben wel een Youtube videodownloader tussen hun extensies staan.