w.
door w.pleijsier Nov 16, 2010 om 21:19
Computers & telefonie

Wat is hier van waar????

Onderwerp: Waarschuwing van Kassa (Vara)

NEEM HET VOLGENDE VOORAL ZEER SERIEUS !!

Stuur deze waarschuwing z.s.m. door aan al je familie, vrienden en contacten !!

Wees de komende dagen zeer alert op mailen met bijlage getiteld: 'Postcard From Hallmark', ongeacht van wie je deze ontvangt. Het bevat een virus dat een Postcard Image opent, dat de hele harde (C) schijf van je computer aantast Dit virus kan ontvangen worden van iemand die jouw email adres in zijn / haar contactlijst heeft staan. Daarom is het absoluut noodzakelijk dat je deze mail naar al je contacten stuurt.

Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen dan het virus te ontvangen en deze te activeren.

Als je een mail ontvangt genaamd Postcard, ook wanneer dit van een bekende komt, open het niet maar neem direct maatregelen. Dit is het meest schadelijke virus ooit, zo is door CNN bekend gemaakt. Dit virus is door Microsoft gekwalificeerd als het meest vernietigende virus ooit. Het virus is gisteren door McAfee ontdekt en er bestaat momenteel helaas nog geen reparatie mogelijkheid voor. Dit virus vernietigd de nulsector van je harde schijf, het deel waar de meest wezenlijke informatie wordt opgeslagen.

Stuur deze mail door naar iedereen die je kent. Wanneer je dat doet, kan wellicht grote schade aan vele computers worden voorkomen.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Ook te lezen bij KASSA van de VARA.

797 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 16, 2010 om 21:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo w.pleijsier,

Nee hè, dat is de zoveelste ZELFDE vraag!
Dit is onzin! Deleten! Niets van aantrekken! Dit is een hoax.
Typ even Hallmark in in het zoekveld en lees de vragen en reacties.

Met vr.gr.

birdies
door birdies - Nov 16, 2010 om 21:55
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Aanvulling: En zeker NIET doorsturen!

an
door anicu - Nov 16, 2010 om 22:06
110 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt wel of steeds minder mensen begrijpen hoe een computer werkt. En die zelfde mensen worden ook steeds dommer omdat ze zulke mails maar blijven doorsturen.

birdies
door birdies - Nov 16, 2010 om 22:31
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......Het lijkt wel of steeds minder mensen begrijpen hoe een computer werkt.......

Al zouden ze maar weten hoe google werkt.

börgemeister
door börgemeister - Nov 17, 2010 om 00:13
506 Antwoorden / 25 Vragen

Je bent de zoveelste naïeveling die met dit onzin verhaal op de proppen komt.

Ga rustig slapen er gebeurt niets!

VIRUSVRIJ!!