schilderij
door schilderij Dec 30, 2014 om 22:14
Computers & telefonie

Weergave contactpersonen in adresboek

Werk met Microsoft outlook 2010:
Bij contactpersonen ingebracht bij INTERNET, het e-mail adres en bij WEERGEVEN ALS alleen de naam van de betreffende persoon.
Sinds kort staat bij alle ca. 230 contactpersonen, achter de naam NU, tussen haakjes, het e-mailadres.
Hoe kan dit en hoe voorkom ik dat in de toekomst weer gebeurt; moet ik nu alle contacten individueel corrigeren of kan het ook anders. Kan bij adresboek ook geen mogelijkheid vinden

2064 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 31, 2014 om 13:36
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Schilderij.
u kunt als probeersel eens met de rechtermuisknop op de map klikken en voor eigenschappen kiezen.
Tabblad: adresboek van Outlook.
Plaats een vinkje bij 'Deze map weergeven als een e-mailadresboek.
Als u nu op Aan klikt zou het moeten lukken.

Heb bovenstaande opgezocht uit KLIK omdat er nog geen reacties zijn.
Vr. gr.

schilderij
door schilderij - Jan 10, 2015 om 13:30
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=sjoppie schreef op woensdag 31 dec 2014, 13:36]Hallo Schilderij.
u kunt als probeersel eens met de rechtermuisknop op de map klikken en voor eigenschappen kiezen.
Tabblad: adresboek van Outlook.
Plaats een vinkje bij 'Deze map weergeven als een e-mailadresboek.
Als u nu op Aan klikt zou het moeten lukken.

Heb bovenstaande opgezocht uit KLIK omdat er nog geen reacties zijn.
Vr. gr.

schilderij
door schilderij - Jan 10, 2015 om 13:32
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=sjoppie schreef op woensdag 31 dec 2014, 13:36]Hallo Schilderij.
u kunt als probeersel eens met de rechtermuisknop op de map klikken en voor eigenschappen kiezen.
Tabblad: adresboek van Outlook.
Plaats een vinkje bij 'Deze map weergeven als een e-mailadresboek.
Als u nu op Aan klikt zou het moeten lukken.

Heb bovenstaande opgezocht uit KLIK omdat er nog geen reacties zijn.
Vr. gr.

Hallo Sjoppie, sorry voor mijn late reactie, griep als zovelen.
Maar dank voor de informatie, maar helaas het gaat hier niet mee.
Ga alles maar individueel aanpassen.
Fijn weekend.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 10, 2015 om 14:28
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Schilderij,
Jammer dat het niet lukt, misschien komt er toch nog een reactie om er in de toekomst iets aan te hebben, het weer werkt wel mee om zulke karweitjes te klaren. Ook een fijn weekend.

aurora1
door aurora1 - Jan 10, 2015 om 15:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders eens of met systeemherstel dit opgelost wordt, als dat niet het geval is kunt u het herstelpunt weer ongedaan maken.
Ik gebruik zelf dit programma niet en heb ook geen idee wat u bedoelt met inbrengen bij Internet.

schilderij
door schilderij - Jan 12, 2015 om 10:19
76 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo Aurora1, ook jouw tip heeft niet geholpen helaas.
Om e.e.a. te verduidelijken zou ik wel een JPG printscreen willen opsturen, maar ik weet alleen niet hoe dat moet.

Cookies
door Cookies - Jan 12, 2015 om 10:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je hier wat aan gratis cursus

Cookies
door Cookies - Jan 12, 2015 om 11:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Of misschien heb je hier wat aan (eigenlijk voor Outlook 2007, maar verschilt vlg mij weinig met 2010) KLIK

aurora1
door aurora1 - Jan 12, 2015 om 18:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mogelijk werkt klik hier om een afbeelding te plaatsen. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt.

aurora1
door aurora1 - Jan 12, 2015 om 18:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik kwam klik hier ook nog tegen.
Als Internet een map is, maak dan eens een andere map aan en exporteer enkele adressen van de Internetmap naar de nieuwe map, als het meezit dan staat (NU) er niet meer bij.
Blijft (NU) ook in het adres staan als u een mail aan dat adres verstuurt?
Nog een gokje: als u naar het Configuratiescherm gaat en vervolgens naar Programma's verwijderen, kijk dan eens of Office Herstellen een mogelijkheid is en of dat helpt om van die toevoeging af te komen.

schilderij
door schilderij - Jan 15, 2015 om 14:37
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=sjoppie schreef op zaterdag 10 jan 2015, 14:28]Hallo Schilderij,
Jammer dat het niet lukt, misschien komt er toch nog een reactie om er in de toekomst iets aan te hebben, het weer werkt wel mee om zulke karweitjes te klaren. Ook een fijn weekend.

schilderij
door schilderij - Jan 15, 2015 om 14:37
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 10 jan 2015, 15:47]Kijk anders eens of met systeemherstel dit opgelost wordt, als dat niet het geval is kunt u het herstelpunt weer ongedaan maken.
Ik gebruik zelf dit programma niet en heb ook geen idee wat u bedoelt met inbrengen bij Internet.

schilderij
door schilderij - Jan 15, 2015 om 14:44
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 12 jan 2015, 18:36]Mogelijk werkt klik hier om een afbeelding te plaatsen. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt.
Helaas, alle goede adviezen hebben niet geholpen en heb het opgegeven. Alle adressen individueel aangepast.

Dank aan iedereen voor de moeite.