se
door serami 15 jan. 2013 om 14:10
Computers & telefonie

Weergave-probleem dagaanbieding Kruidvat

Onlangs een nieuwe laptop gekocht en sindsdien is het niet meer mogelijk om de extra dagaanbieding van het Kruidvat te bekijken. Ik kan zonder problemen inloggen op de site van het Kruidvat en de gehele website bekijken, BEHALVE de webpagina van de extra dagaanbieding. Hierdoor kan ik de aanbieding ook niet activeren.

Contact met klantenservice van Kruidvat biedt ook al geen oplossing. Al diverse malen mijn probleem voorgelegd, maar ik krijg antwoorden terug met bijvoorbeeld uitleg dat ik eerst de aanbieding moet activeren voor ik er gebruik van kan maken. Ja, dat snap ik. Deed ik op mijn vorige laptop al. Probleem is alleen dat ik de aanbieding niet op mijn scherm te zien krijg.

Beveiligingsinstellingen zijn hetzelfde gebleven vergeleken met mijn vorige laptop, waar ik dit probleem dus niet had. Maar zelfs in de onbeveiligde modus blijft mijn scherm op die bewuste pagina blanco en krijg ik uiteindelijk de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven.

Is er iemand bekend met dit probleem of weet iemand een oplossing? Ik maak gebruik van Windows 8 en Internet Explorer 10.

Alvast bedankt voor de reacties!

579 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door carola.83 - 15 jan. 2013 om 14:48
8801 Antwoorden / 20 Vragen
0

Probeer het eens met de Google Chrome browser.

door edrick3 - 15 jan. 2013 om 15:01
22093 Antwoorden / 76 Vragen
0

Hallo serami,

Reset de instellingen van IE eens:

Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
Sluit Internet Explorer.
De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
(Bron: MS)

Suc6
Of probeer een andere browser, bv. Firefox, klik hier.
Daarmee heb ik oin ieder geval geen probleem met de site van het Kruidvat.

door gsm - 15 jan. 2013 om 17:03
5383 Antwoorden / 42 Vragen
0

Het gaat hier dus om Windows 8 en IE 10

Klik op de tegel voor het Windows 8 bureaublad.
Open nu IE 10, links onder op de taakbalk.
IE 10 zal nu starten in de Bureaublad mode.
Probeer of het dan wel lukt met het Kruidvat.

Zo niet:
Klik met de rechter muisknop op een leeg deel van de blauwe bovenbalk van IE 10 en vink Menubalk aan.
Klik in de menubalk op Extra en klik op Instellingen voor compatibiliteitsweergave beheren.
Voeg de website van het Kruidvat toe, of kies tijdelijk: Alle websites met de compatibiliteitsweergave weergeven.
Sluiten.

Als het ook op het bureaublad helemaal niet lukt met IE10, download en installeer dan Firefox en gebruik deze voor het Kruidvat.

se
door serami - 15 jan. 2013 om 19:10
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Helaas, geen resultaten.
Instellingen van IE resetten hielp niet. Ook maakt het geen verschil of ik nu via de tegels of via het bureaublad het internet opga.
Toen nog geprobeerd met Firefox (Google Chrome wil ik niet), maar helaas.... nog steeds een leeg scherm.
Zelfs nadat ik de Firewall en Anti-virus Protect van Norton (tijdelijk) uitgeschakeld had, kreeg ik nog de bewuste webpagina niet te zien!

Ik vind het allemaal maar vreemd, want verder heb ik op het hele internet geen problemen, alleen op deze bewuste pagina van Kruidvat. Niet gek dan toch dat ik ga denken dat het aan de website ligt, maarja door Kruidvat zelf word ik van het kastje naar de muur gestuurd...

Helaas, dan maar geen extra dagaanbiedingen van Kruidvat meer.

Iedereen bedankt voor de reacties!

door diumenge - 15 jan. 2013 om 19:17
7732 Antwoorden / 10 Vragen
0

Je hebt naast Norton toevallig niet ook Kaspersky (een oude versie) draaien hè?

Want ik had iets soortgelijks, was opgelost toen ik een nieuwe versie van Kaspersky installeerde.

door carola.83 - 15 jan. 2013 om 19:38
8801 Antwoorden / 20 Vragen
0

.....Google Chrome wil ik niet....

Je kan Chrome dan toch alleen gebruiken voor die Kruidvat aanbiedingen? Als Chrome het tenminste wel goed doet bij die aanbiedingen.

door diumenge - 15 jan. 2013 om 19:51
7732 Antwoorden / 10 Vragen
0

Die aanbiedingen lopen via een beveiligde verbinding, wellicht gaat er daar iets mis? Met het certificaat?

se
door serami - 15 jan. 2013 om 20:03
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Carola.83: Google Chrome toch nog een kans gegeven, maar helaas.... het werkte niet.

Diumenge: Ik gebruik alleen Norton, al jaren. Ik weet wel dat in Windows 8 ook nog Windows Defender zit ingebouwd, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het probleem zou kunnen zijn.

door gsm - 15 jan. 2013 om 20:27
5383 Antwoorden / 42 Vragen
0

Is er een extra firewall of een Internet Security pakket geïnstalleerd?
Zet anders Windows Defender tijdelijk uit (Windows Defender: Instellingen, Administrator) en de firewall ook (Windows 8 Charm, Instellingen, Configuratiescherm, Firewall).

Video stuurprogramma up-to-date en goed ingesteld?

Het Hosts bestand is misschien gewijzigd?

door gsm - 15 jan. 2013 om 20:29
5383 Antwoorden / 42 Vragen
0

Aha..Norton! Verwijder Norton eens, al was het maar tijdelijk...
Met Norton geïnstalleerd zou Windows Defender automatisch uit moeten staan! Zo niet, dan handmatig uitzetten!

jo
door jorisw - 15 jan. 2013 om 20:37
2492 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=gsm schreef op dinsdag 15 jan 2013, 20:27]
Video stuurprogramma up-to-date en goed ingesteld?




Je mag toch hopen dat Windows 8 niet zo crappy is dat video drivers invloed kunnen hebben op de weergave van een website....

se
door serami - 15 jan. 2013 om 20:58
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb het even nagekeken en Windows Defender staat inderdaad uitgeschakeld.
De Firewall wordt beheerd door Norton maar zelfs als ik die uitschakel, krijg ik de pagina niet te zien.

Het is jammer, maar ik geloof dat ik het maar opgeef. En als een dagaanbieding écht interessant is, moet ik maar inloggen op een andere computer denk ik....

Nogmaals bedankt allemaal!

door diumenge - 15 jan. 2013 om 21:14
7732 Antwoorden / 10 Vragen
0

Je zou het nog kunnen proberen via een Anonymizer, je weet maar nooit...

- Hidemyip.nl

- Anonymsurfen.com

- Proxify.com

door aurora1 - 15 jan. 2013 om 21:37
9051 Antwoorden / 4 Vragen
0

Mogelijk werkt de site van de dagaanbieding alleen met ingeschakelde en up-to-date Java?

se
door serami - 15 jan. 2013 om 22:06
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Java is ingeschakeld en m'n laptop is slechts 2 weken oud. Mag aannemen dat alles behoorlijk up-to-date is.

door aurora1 - 15 jan. 2013 om 22:10
9051 Antwoorden / 4 Vragen
0

Je kunt op de site van Java checken of jouw versie up-to-date is. Kijk anders ook even hier KLIK.

vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
MaikeSB - 24 aug. 2016 om 14:27
Geldzaken & recht

Kvk persoonsgegevens zijn niet beveiligd? Nuon verkoper aan de deur met mijn gegevens!

Zojuist stond een verkoper van Nuon aan de deur, hij citeerde mijn persoonsgegevens uit het register van de KvK (Kamer van Koophandel) en wilde me een zakelijk aanbod doen. Ik stond met mijn oren te klapperen, sta inderdaad ingeschreven bij de KvK als secretaris van een stichting, maar had verwacht dat mijn gegevens daar veilig zouden zijn. Het tegendeel bleek. Ik heb uiteraard contact gezocht met ... Lees meer

marjolecomte - 25 aug. 2016 om 01:36
Winkels & webshops
Gadgethouse Stuurt geen rekeningen

Gadgethouse Stuurt geen rekeningen

23 juni heb ik mij aangemeld op de site van Gadgethous, 19 augustus kreeg ik een brief van de deurwaarder dat ik 54 euro moest betalen. Ik kan me geen bestelling herrinneren en heb ook nooit geen rekening gehad, niet per post en ook niet per mail. Ik heb hun dat ook per mail meegedeeld, maar krijg daarop geen antwoord. Ik heb gemaild omdat ik dan bewijzen kan meesturen en niets vergeet. Ik heb ook ... Lees meer

th
theraschouten - 24 aug. 2016 om 16:46
Computers & telefonie

Wij worden herhaaldelijk gebeld door nummer 0857325783 wel 6x per dag ik heb ter

Wij worden dus steeds gebeld door nummer 085-7325783 terug gebeld met de vraag of wij verwijderd kunnen worden dat kon.
helaas we worden nog steeds gebeld wat kunnen wij hier verder aan doen Lees meer