se
door serami 15 jan. 2013 om 14:10
Computers & telefonie

Weergave-probleem dagaanbieding Kruidvat

Onlangs een nieuwe laptop gekocht en sindsdien is het niet meer mogelijk om de extra dagaanbieding van het Kruidvat te bekijken. Ik kan zonder problemen inloggen op de site van het Kruidvat en de gehele website bekijken, BEHALVE de webpagina van de extra dagaanbieding. Hierdoor kan ik de aanbieding ook niet activeren.

Contact met klantenservice van Kruidvat biedt ook al geen oplossing. Al diverse malen mijn probleem voorgelegd, maar ik krijg antwoorden terug met bijvoorbeeld uitleg dat ik eerst de aanbieding moet activeren voor ik er gebruik van kan maken. Ja, dat snap ik. Deed ik op mijn vorige laptop al. Probleem is alleen dat ik de aanbieding niet op mijn scherm te zien krijg.

Beveiligingsinstellingen zijn hetzelfde gebleven vergeleken met mijn vorige laptop, waar ik dit probleem dus niet had. Maar zelfs in de onbeveiligde modus blijft mijn scherm op die bewuste pagina blanco en krijg ik uiteindelijk de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven.

Is er iemand bekend met dit probleem of weet iemand een oplossing? Ik maak gebruik van Windows 8 en Internet Explorer 10.

Alvast bedankt voor de reacties!

482 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door carola.83 - 15 jan. 2013 om 14:48
8397 Antwoorden / 18 Vragen
0

Probeer het eens met de Google Chrome browser.

door edrick3 - 15 jan. 2013 om 15:01
21720 Antwoorden / 76 Vragen
0

Hallo serami,

Reset de instellingen van IE eens:

Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
Sluit Internet Explorer.
De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
(Bron: MS)

Suc6
Of probeer een andere browser, bv. Firefox, klik hier.
Daarmee heb ik oin ieder geval geen probleem met de site van het Kruidvat.

door gsm - 15 jan. 2013 om 17:03
5361 Antwoorden / 42 Vragen
0

Het gaat hier dus om Windows 8 en IE 10

Klik op de tegel voor het Windows 8 bureaublad.
Open nu IE 10, links onder op de taakbalk.
IE 10 zal nu starten in de Bureaublad mode.
Probeer of het dan wel lukt met het Kruidvat.

Zo niet:
Klik met de rechter muisknop op een leeg deel van de blauwe bovenbalk van IE 10 en vink Menubalk aan.
Klik in de menubalk op Extra en klik op Instellingen voor compatibiliteitsweergave beheren.
Voeg de website van het Kruidvat toe, of kies tijdelijk: Alle websites met de compatibiliteitsweergave weergeven.
Sluiten.

Als het ook op het bureaublad helemaal niet lukt met IE10, download en installeer dan Firefox en gebruik deze voor het Kruidvat.

se
door serami - 15 jan. 2013 om 19:10
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Helaas, geen resultaten.
Instellingen van IE resetten hielp niet. Ook maakt het geen verschil of ik nu via de tegels of via het bureaublad het internet opga.
Toen nog geprobeerd met Firefox (Google Chrome wil ik niet), maar helaas.... nog steeds een leeg scherm.
Zelfs nadat ik de Firewall en Anti-virus Protect van Norton (tijdelijk) uitgeschakeld had, kreeg ik nog de bewuste webpagina niet te zien!

Ik vind het allemaal maar vreemd, want verder heb ik op het hele internet geen problemen, alleen op deze bewuste pagina van Kruidvat. Niet gek dan toch dat ik ga denken dat het aan de website ligt, maarja door Kruidvat zelf word ik van het kastje naar de muur gestuurd...

Helaas, dan maar geen extra dagaanbiedingen van Kruidvat meer.

Iedereen bedankt voor de reacties!

door diumenge - 15 jan. 2013 om 19:17
7608 Antwoorden / 10 Vragen
0

Je hebt naast Norton toevallig niet ook Kaspersky (een oude versie) draaien hè?

Want ik had iets soortgelijks, was opgelost toen ik een nieuwe versie van Kaspersky installeerde.

door carola.83 - 15 jan. 2013 om 19:38
8397 Antwoorden / 18 Vragen
0

.....Google Chrome wil ik niet....

Je kan Chrome dan toch alleen gebruiken voor die Kruidvat aanbiedingen? Als Chrome het tenminste wel goed doet bij die aanbiedingen.

door diumenge - 15 jan. 2013 om 19:51
7608 Antwoorden / 10 Vragen
0

Die aanbiedingen lopen via een beveiligde verbinding, wellicht gaat er daar iets mis? Met het certificaat?

se
door serami - 15 jan. 2013 om 20:03
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Carola.83: Google Chrome toch nog een kans gegeven, maar helaas.... het werkte niet.

Diumenge: Ik gebruik alleen Norton, al jaren. Ik weet wel dat in Windows 8 ook nog Windows Defender zit ingebouwd, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het probleem zou kunnen zijn.

door gsm - 15 jan. 2013 om 20:27
5361 Antwoorden / 42 Vragen
0

Is er een extra firewall of een Internet Security pakket geïnstalleerd?
Zet anders Windows Defender tijdelijk uit (Windows Defender: Instellingen, Administrator) en de firewall ook (Windows 8 Charm, Instellingen, Configuratiescherm, Firewall).

Video stuurprogramma up-to-date en goed ingesteld?

Het Hosts bestand is misschien gewijzigd?

door gsm - 15 jan. 2013 om 20:29
5361 Antwoorden / 42 Vragen
0

Aha..Norton! Verwijder Norton eens, al was het maar tijdelijk...
Met Norton geïnstalleerd zou Windows Defender automatisch uit moeten staan! Zo niet, dan handmatig uitzetten!

jo
door jorisw - 15 jan. 2013 om 20:37
2382 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=gsm schreef op dinsdag 15 jan 2013, 20:27]
Video stuurprogramma up-to-date en goed ingesteld?




Je mag toch hopen dat Windows 8 niet zo crappy is dat video drivers invloed kunnen hebben op de weergave van een website....

se
door serami - 15 jan. 2013 om 20:58
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb het even nagekeken en Windows Defender staat inderdaad uitgeschakeld.
De Firewall wordt beheerd door Norton maar zelfs als ik die uitschakel, krijg ik de pagina niet te zien.

Het is jammer, maar ik geloof dat ik het maar opgeef. En als een dagaanbieding écht interessant is, moet ik maar inloggen op een andere computer denk ik....

Nogmaals bedankt allemaal!

door diumenge - 15 jan. 2013 om 21:14
7608 Antwoorden / 10 Vragen
0

Je zou het nog kunnen proberen via een Anonymizer, je weet maar nooit...

- Hidemyip.nl

- Anonymsurfen.com

- Proxify.com

door aurora1 - 15 jan. 2013 om 21:37
8846 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mogelijk werkt de site van de dagaanbieding alleen met ingeschakelde en up-to-date Java?

se
door serami - 15 jan. 2013 om 22:06
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Java is ingeschakeld en m'n laptop is slechts 2 weken oud. Mag aannemen dat alles behoorlijk up-to-date is.

door aurora1 - 15 jan. 2013 om 22:10
8846 Antwoorden / 3 Vragen
0

Je kunt op de site van Java checken of jouw versie up-to-date is. Kijk anders ook even hier KLIK.

vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

je
jessifre - 27 mei 2016 om 16:06
Computers & telefonie

5 weken geen internet en telefonie van kpn, zakelijk. Schadevergoeding.

Ik heb een kledingwinkel in een dorpje in de achterhoek en vanaf 03-02-2016  hadden we opeens geen internet en telefonie meer in de zaak. Wij meteen na de Kpn gebeld en die gingen er mee aan de slag, het bleek dat zij zonder onze toestemming zomaar ons abonnement hebben afgesloten. Na veel ellende en slechte communicatie vanuit Kpn (kan er een boek overschrijven) hebben we dan ... Lees meer

Li
Lia Wolf - 27 mei 2016 om 15:30
Voeding & gezondheid

Scallibor teken- en vlooienband

Wij hebben 3 (kleine) honden. De laatste jaren gebruiken wij een teken- en vlooienband van Scallibor tegen de teken en vlooien.
Zo ook dit jaar. Maar wij hebben de indruk dat of de vlooien en teken resistent worden voor de banden of de kwaliteit van deze banden is minder geworden. De prijs van deze banden zijn minimaal € 17,00 per stuk. Komen of zijn er maar klachten binnen gekomen.
Met ... Lees meer

ku
kurt42 - 27 mei 2016 om 16:36
Geldzaken & recht

Tv signaal over internet?

Beste,

Ik heb 2 jaar lang voor thuis een abonement gehad voor tv/internet/bellen bij tele2(heb nu een andere provider). Omdat wij veel klachten hadden o.a. met betrekking tot onze internetsnelheid(20mbs). Wij hebben hier vaak over gebeld met de klantenservice van tele2 en bij een van deze telefoontjes liet de medewerker weten dat het tv signaal over internet gaat en dat dit 9 a 10 mbs a ... Lees meer