ja
door janine14 May 19, 2011 om 18:48
Computers & telefonie

Wesitehouder heeft mijn negatieve reactie omgezet naar positief in gastenboek

Ik heb een slechte ervaring met iemand en heb op haar website in haar gastenboek uitgelegd waarom. Zij zelf was niet bereid iets aan mijn klacht te doen. Ze heeft mijn negatieve reactie laten verwijderen door haar websitemaker en er een positieve reactie neergezet met mijn naam eronder. Ze heeft het gastenboek zo laten veranderen na mijn negatieve reactie dat je niet meer rechtstreeks je reactie kunt plaatsen, maar dit eerst wordt gescreend door de eigenaresse. Alle negatieve reacties worden geweigerd c.q. niet geplaatst. Mijn vraag: kan mijn positieve reactie weggehaald worden door iemand (buiten zijzelf natuurlijk) en mag je zomaar uit iemands naam een reactie neerzetten? Gr. van Janine.

753 6 Rapporteer

stacey
door stacey - May 19, 2011 om 18:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Weghalen mag je wel iets als je het niet op je site wilt hebben,
er een ander verhaal van maken met jouw naam eronder mag natuurlijk niet.
Je zou haar kunnen verzoeken het weg te halen omdat je anders de juiste/jouw mening vermeld met feit dat ze die zomaar gewijzigd heeft op haar site dan wel op andere revieuw sites zult neerzetten...........

freya
door freya - May 19, 2011 om 19:04
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo janine14,

De moderator/webmaster van de betreffende website mag berichten aanpassen indien ze niet aan de regels voldoen. Als het bericht b.v. schuttingtaal bevat of beledigende opmerkingen, dan mogen ze dat aanpassen. Ongefundeerde beschuldigingen mogen ook aangepast/verwijderd worden. Hier in de rubriek 'Vraag & beantwoord' gebeurt dat ook.
Van een negatief bericht een positief bericht maken kan natuurlijk niet. Eerlijk gezegd vind ik een dergelijke actie ronduit onbeschoft. Stuur ze een email met de vraag het (aangepaste) bericht te verwijderen. Verwijs in je email ook naar je post hier op de kassa website. Willen ze desondanks toch niet tot verwijderen overgaan, dan kun je op andere fora (tros radar, kassa enz.) natuurlijk wel waarschuwingen plaatsen. En dan uiteraard ook aangeven om welke website het gaat.
Kortom, geef ze een laatste kans en anders "wie niet horen wil, moet maar voelen".

m.vr.gr. Freya

ja
door janine14 - May 19, 2011 om 19:05
12 Antwoorden / 10 Vragen

Hoi Stacey. Ik heb haar natuurlijk al gemeld dat ik dit geen stijl vind. Ze heeft zelfs mijn achternaam erbij gezet. Wat voor zin heeft een gastenboek als de reacties die niet bevallen, gewoon verwijderd worden en alleen positieve blijven staan? En welke revieuw sites bedoel je? waar kan ik waarschuwen voor een naaister die zo slordig werkt dat je met haar creaties niet op een feestje kan verschijnen?

sonjaatje
door sonjaatje - May 19, 2011 om 19:18
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Zet hier dan maar je negatieve ervaring neer, die kan ze in ieder geval niet weghalen.

stacey
door stacey - May 19, 2011 om 19:27
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=janine14 schreef op donderdag 19 mei 2011, 19:05]Hoi Stacey. Ik heb haar natuurlijk al gemeld dat ik dit geen stijl vind. Ze heeft zelfs mijn achternaam erbij gezet. Wat voor zin heeft een gastenboek als de reacties die niet bevallen, gewoon verwijderd worden en alleen positieve blijven staan? En welke revieuw sites bedoel je? waar kan ik waarschuwen voor een naaister die zo slordig werkt dat je met haar creaties niet op een feestje kan verschijnen?

Dacht dat het een internetshopje betrof.......

Maar als ze op een site reclame maakt of op een forum gezocht wordt naar zoiets is er vast ook wel een mogelijkheid ergens te reageren.

En wat sonjaatje zegt, een topic hier is ook altijd `goede` reclame en kan ze zelf niet zomaar verwijderen ;-)

pino123
door pino123 - May 19, 2011 om 19:43
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Zet de naam hier even neer van de fraaie site, daarna stuur je de eigenaar even een email dat je hier een topic over haar site hebt geopend. Misschien gaat de eigenaar nog even reageren.