stacey
door stacey Jan 9, 2010 om 20:41
Computers & telefonie

What`s up ?!

????????????????? Test ;-)

611 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is dit?

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

De site is al een paar uur niet te bereiken.
Nu pas weer.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoon vermoeden had ik al.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemde bedoening, kon niet inloggen, stukken tekst op pagina weg, kwam niet in vraag en beantwoorden maar vraag stellen/plaatsen zonder inloggevens in te vullen lukte dus blijkbaar wel ;-)

Was ff een actie uit frustratie haha

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maak niet uit.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kwam er helemaal niet op, kreeg steeds een witte pagina met een of andere vage melding.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

In het Kassa programma op TV vanavond was een uitzending over colporteurs van energiebedrijven (hoe ze de mensen oplichten), Na afloop werd gezegd dat mensen een sticker via de Kassa-site kunnen bestellen van geen verkoop aan de deur.

Ik kon vlak daarna ook niets meet met de site beginnen. Ik denk dat de site overbelast is geraakt doordat iedereen zo'n sticker wilde bestellen.

Vladja

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel Handig zoon stikker. Wij hoeven die nog niet. We zeggen gewoon nee. En gooien dan gewoon de deur voor hun neus dicht.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

En weet je wat het mooie is:

Bij deze vraag kreeg ik die verdomde popup weer te zien over wat ik van deze site vind.
Die popup over siteonderzoek.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 22:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op zaterdag 9 jan 2010, 22:32: En weet je wat het mooie is:

Bij deze vraag kreeg ik die verdomde popup weer te zien over wat ik van deze site vind.Die popup over siteonderzoek. Groet, Dirck

Haha nou die pop up terroriseert mij nu al weer paar weken ;-(

Had niet verwacht dat de vraag geplaatst zou worden overigens,
niets werkte....verzenden duurde ook half uur.......... ;-)

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb ook de ervaring antwoord gegewven valt helemaal weg daar nog een keer gedaan toen kreeg twee antwoorden te zien.
Valerius

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet de eerste keer dat de (nieuwe) site er zomaar een uurtje uit ligt.
Nu kan ik mij helaas niet voorstellen dat de redactie dat doet om de opgeleverde verbeteringen naar productie te brengen, het zal eerder een ordinaire storing zijn, jammer genoeg.

Over de popup: ooit, jaren geleden, heb ik echt de moeite genomen om die enquete in te vullen. Met de antwoorden is uiteraard nooit iets gedaan, dus dat doe ik niet weer. Van tijd tot tijd verschijnt de popup opnieuw, ik kies dan voor "val mij hiermee niet meer lastig" en dan is het weer een tijdje stil. Terugkomen doet hij echter wel, die popup....

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 00:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

De slechte bereikbaarheid heeft wellicht iets te maken met een stroomstoring gisteren in een deel van Zuid-Holland.