mercedesbenz
door mercedesbenz Dec 6, 2013 om 14:56
Computers & telefonie

Whatssapp gratis??

ik heb een galaxy S11 plus met alleen WIFI en GEEN abonnement.
Is whatssapp dan gratis want ik lees een hele hoop verschillende antwoorden. Is het soms alleen gratis bij een mobiel abonnement en het schijnt ook met roaming te maken te hebben???

753 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2013 om 15:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mercedesbenz,

Lees de info hier.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Dec 6, 2013 om 15:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Roaming is alleen van toepassing als u in het buitenland bent.

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2013 om 17:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als je alle internet etc. uitgeschakeld hebt en alleen wifi gebruikt zoals in een vorige vraag uitgelegd dan is het gratis. De app van de google store downloaden en appen maar.

ni
door niempje - Dec 6, 2013 om 17:28
14 Antwoorden / 0 Vragen

De app kost 0.89 cent per jaar. Berichtjes versturen is gratis.

zw
door zwaardvis - Dec 6, 2013 om 18:35
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Eigenlijk is Whatsapp niets anders dan een email-programma. Je kunt gratis berichten naar andere gebruikers sturen die ook Whatsapp geinstalleerd hebben. Net als bij email: daar kun je ook gratis berichten naar andere email gebruikers sturen. Alleen is email toch een beetje krachtiger en universeler. Bovendien moet kun je bij email berichten sturen naar iedereen in de hele wereld, zonder die eerst als contactpersoon aangemeld te hebben.
En whatsapp moet je vanaf het 2e jaar wel betalen. 0,89 ct, maar maar toch. Email is wel altijd gratis.

diumenge
door diumenge - Dec 6, 2013 om 18:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het zijn beide berichten, daarmee houdt de vergelijking met e-mail wel zo'n beetje op. Dan kan je het nog beter meer SMS vergelijken, maar dan SMS+ en het versturen van berichtjes is gratis.

zw
door zwaardvis - Dec 6, 2013 om 18:50
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Nee Diumenge, het is email vermomd als SMS, maar voor beiden heb je internet nodig, bij voorkeur het gratis Wifi, terwijl SMS via de telefoonverbinding werkt. Bovendien zijn ze beiden gratis, waar ter wereld, terwijl je voor SMS moet betalen afhankelijk van in welk land je bent, zelfs voor ontvangst in sommige landen.

rubyn
door rubyn - Dec 6, 2013 om 18:51
146 Antwoorden / 18 Vragen

Als u bent aangemeld op uw eigen, of een ander gratis WI-FI netwerk, dan is het gebruik ervan het eerste jaar volledig gratis. Vanaf het tweede jaar kost het 89 eurocent (hoewel bij sommigen na het eerste jaar opeens een melding krijgen dat het nog voor een jaar gratis is verlengd, zo ook bij mij)

diumenge
door diumenge - Dec 6, 2013 om 18:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, dat is het niet. Maar ik ga daar verder niet over discussiëren. TS heeft ook al antwoord.

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2013 om 22:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik gebruik whatsapp nu een paar jaar en heb nog niets hoeven te betalen. Op Google Play staat ook niet vermeld dat je moet betalen voor de app. Bij update vermeldingen staat ook steeds free/gratis. Maar TS heeft, zoals gezegd, al zijn antwoord.

pino123
door pino123 - Dec 6, 2013 om 23:48
2766 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 6 dec 2013, 15:30]Roaming is alleen van toepassing als u in het buitenland bent.

Niet altijd.... Tele2 doet Roaming op mobiel internet T-Mobile link

Maar dat even terzijde