valerius-2
door valerius-2 May 5, 2011 om 22:19
Computers & telefonie

Wi-Fi Draadloos modem.

Ik heb van Ziggo een mail gekregen waarin staat dat ik in de komende maanden een Wi-Fi draadloosmodem gestuurt krijg.
De snelheid in de toekomst omhoog gebracht wordt.naar 40 MB voor de zelfde prijs.
Mij gaat het dus om dat modem heb ik dan nog ander hardware nodig om deze te kunnen gebruiken. Is er al iemand die er mee werkt.
Dan gaarne wat uitleg van te voren, zodat ik weet waarna ik uit moet kijken om er mee te kunnen omgaan.
Bij voorbaat mijn dank.
Valerius-2

1820 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 6, 2011 om 11:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er zitten ook nog 4 ethernetpoorten op, dus je kan ook gewoon bedraad blijven internetten.

valerius-2
door valerius-2 - May 6, 2011 om 11:45
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Bedankt allemaal die een reactie hebben geschreven.

Lsk520
door Lsk520 - Oct 9, 2012 om 16:08
827 Antwoorden / 2 Vragen

"heb ik dan nog ander hardware nodig"

Nee, met de installatiehandleiding gaat dat waarschijnlijk prima.

rj
door rjw - Oct 9, 2012 om 16:08
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Zijn je pc's al geschikt voor wifi? Zo nee, dan heb je een wifi adapter (usb of insteekkaart) nodig om wifi te kunnen gebruiken.

börgemeister
door börgemeister - Oct 9, 2012 om 16:08
506 Antwoorden / 25 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 5 mei 2011, 22:19]Ik heb van Ziggo een mail gekregen waarin staat dat ik in de komende maanden een Wi-Fi draadloosmodem gestuurt krijg.
De snelheid in de toekomst omhoog gebracht wordt.naar 40 MB voor de zelfde prijs.
Mij gaat het dus om dat modem heb ik dan nog ander hardware nodig om deze te kunnen gebruiken. Is er al iemand die er mee werkt.
Dan gaarne wat uitleg van te voren, zodat ik weet waarna ik uit moet kijken om er mee te kunnen omgaan.
Bij voorbaat mijn dank.
Valerius-2

Ik wacht ook nog op de aangetekende zending, met één van de 440.000, met de wifi-modem.

De modemsnelheid 40 Mbps was al op 1 april jl. ingegaan, daar kreeg ik in maart al een (ambts)bericht over van Ziggo.

In iedergeval hoeft dan geen aparte wifi-router meer tussen worden gezet. De komende wifi-modem kan dan ook bedraad worden gebruikt met een UTP-kabel CAT6 of CAT5E.

Wacht dus maar geduldig af tot augustus 2011.

Alternatief voor de druk op de ketel zetten is, wel omslachtig, om alles-in-1 plus op te zeggen met 1 maand opzegtermijn om vervolgens je weer aan te melden voor de alles-in-1 met de mogelijkheid om voor € 99,00 de interactieve HD-recorder aan te schaffen. Dan volgt de nideuwe wifi-modem ook sneller? Je e-mailadressen raken mogelijk verloren?

fa
door fa - Oct 9, 2012 om 16:09
107 Antwoorden / 53 Vragen

Als klant van Ziggo kun je de interactieve HD- recorder ook voor 199 euro bestellen.

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2012 om 19:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hooguit minder hardware, als je nu een router hebt, die heb je straks niet meer nodig.