ol
door olleke23 Apr 15, 2009 om 13:29
Computers & telefonie

Wie kan mij helpen met dvd's-branden ?

Ik heb op mijn laptop het programma NTI gehad om CD's en DVD's te branden. Nu is er een deeltje van dit programma verwijderd, waardoor ik dus niet meer kan branden. Ik heb van iemand het programma Nero 9 gehad, dit heeft heel even gewerkt, maar nu krijg ik steeds de melding dat het serienummer niet meer klopt. Is waarschijnlijk dus in gebruik bij een originele Nero gebruiker.
Zijn er (makkelijke) alternatieven om toch DVD's te kunnen branden ?

887 16 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Apr 15, 2009 om 14:27
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Koop een legale versie van nero, ik heb ze helaas niet meer opvoorraad anders had ik je kunnen helpen.

johanpc
door johanpc - Apr 15, 2009 om 14:32
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Persoonlijk gebruik ik het liefst nero 6

Google op nero en je vind een lijst met oa free downloads voor een aantal nero versies

johanpc
door johanpc - Apr 15, 2009 om 17:48
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom nog een keer dezelfde vraag?

Terwijl je op de nero site s terecht kunt voor gratis software.

Of weet je niet hoe je software legaal kan downloaden?

frank666
door frank666 - Apr 15, 2009 om 22:23
6 Antwoorden / 0 Vragen

je kunt gewoon nero 6 downloaden! ook zijn er zat andere gratis programmas die je kunt downloaden

he
door henk1951 - Apr 15, 2009 om 23:25
256 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij zat ook NTI standaard op mijn laptop. Als het goed is staat de volledige versie op je recover CD/DVD bij mijn ACER laptop is dit het geval. Dus even op je recovers cd's kijken.

gr Henk

ol
door olleke23 - Apr 16, 2009 om 02:34
7 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb Nero 6 gedownload, maar bij het installeren dien ik een serial number in te geven. Hoe kom ik hier aan ?

birdies
door birdies - Apr 16, 2009 om 07:57
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Snap nooit waarom mensen zo'n log programma als Nero willen, als het alleen om het simpel branden van cd´s gaat.

Op http://www.gratissoftwaresite.nl/softwarebr.php zijn prima gratis brandprogramma´s te vinden.

holpen
door holpen - Apr 16, 2009 om 16:16
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Helemaal mee eens. Er zijn voor vrijwel alle commerciele (betaalde, dus) softwareproducten uitstekende (en soms zelfs betere) gratis alternatieven te krijgen. Onbegrijpelijk dat mensen dan liever met een duur pakket willen werken of met een illegale kopie daarvan!

Qua brandsoftware kan ik je bijvoorbeeld Ashampoo Burning Studio Free
aanraden. Gratis, voor niks en net zo goed als Nero.

johanpc
door johanpc - Apr 16, 2009 om 16:29
1379 Antwoorden / 2 Vragen

@Holpen

Waarom zo'n duur programma gebruikern terwijl er alternatieven zijn!

Nou gewoon omdat ik onderandere een aantal nero 6 en 7  programma's en nog wat hardware over hield toen ik mijn bedrijf wegens ziekte a la minute moest stoppen.

hans

holpen
door holpen - Apr 16, 2009 om 21:34
1416 Antwoorden / 0 Vragen

@johanpc:
Dat geldt voor jouw specifieke situatie... mijn opmerking geldt in het algemeen voor de "gewone" thuisgebruiker. Veel mensen denken dat ze niet zonder bijvoorbeeld MS-Office, Photoshop, Nero, etc. kunnen. Dat is natuurlijk onzin. Er zijn uitstekende gratis alternatieven.
En als jij dan software wilt gebruiken/aanbieden die je toch nog hebt liggen, ga je gang vooral! Alleen maar positief, natuurlijk, dat je daar iemand mee kunt helpen!

birdies
door birdies - Apr 16, 2009 om 22:03
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@holpen: Ashampoo is inderdaad een prettig en goed programma, maar de free versie is helaas een 30 dagen trial.

holpen
door holpen - Apr 17, 2009 om 00:52
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, niet helemaal.
Dat zijn versies 7 & 8 - de laatste twee. Die hebben inderdaad een free trial van 30 dagen. De oudere versie 6 is echter beschikbaar gesteld als freeware. Te downloaden via bijvoorbeeld snapfiles.com/freeware. Zie de link die ik erbij heb geplaatst!

birdies
door birdies - Apr 17, 2009 om 07:23
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Holpen, via jouw link kom je bij de trial. Via http://www.snapfiles.com/get/burningstudiofree.html kom je inderdaad bij de freeware versie.

holpen
door holpen - Apr 17, 2009 om 08:34
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Verhip, heb ik de verkeerde link geplakt... dank voor de correctie!

jo
door jopiedopie - Apr 20, 2009 om 23:47
4 Antwoorden / 4 Vragen

ik heb wel het NTI brand programma, dat doet het bij goed, maar brandt geen AVI bestanden, misschien weet jij daar wat op? Nero 9 doet het bij niet icm vista. Had jij dit niet?
Ik zit dus met hetzelfde probleem als jij, ik kijk uit naar een oplossing.

ol
door olleke23 - Apr 21, 2009 om 00:43
7 Antwoorden / 8 Vragen

Ik had ook inderdaad Vista, maar had steeds het probleem dat ik een trial versie had van Nero. Als ik dit even gebruikte kreeg ik problemen na 30 dagen en/of met het serienummer.
Ben nu bezig met het Ashampoo programma en dat lijkt goed te werken, maar ik heb nog niet de tijd gehad om het helemaal door te spitten.