soepkiep
door soepkiep Jun 20, 2012 om 19:17
Computers & telefonie

Windo live messing /windo live mail

wij hebben hotmail live op de computer staan
nu komen die contact personen bij mijn windo live mail te staan
dat wil ik niet
ook de post komt van hotmail daar binnen
kan dit niet appart?
ik hoef de mail en contact personen niet van hotmail had dit graag appart gaat dat?

587 3 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 20, 2012 om 20:09
4744 Antwoorden / 9 Vragen

M.i. account van Hotmail verwijderen uit windows live mail.
Een e-mailaccount verwijderen

Controleer voordat u een account verwijdert of de berichten die u wilt behouden, beschikbaar zijn wanneer u zich bij de webversie aanmeldt. Als u bijvoorbeeld een Yahoo!-account wilt verwijderen, meldt u zich aan bij http://mail.yahoo.com en controleert u of u uw berichten ziet. Als sommige berichten alleen beschikbaar zijn in Windows Live Mail, exporteert u uw berichten voordat u het account verwijdert. Raadpleeg Hoe kan ik e-mail, contactpersonen en agenda's importeren en exporteren met Windows Live Mail?.
1.
Klik met de rechtermuisknop op het account dat u wilt verwijderen en klik op Account verwijderen.

2.
Klik op Ja om te bevestigen.

bron: klik

soepkiep
door soepkiep - Jun 21, 2012 om 11:18
529 Antwoorden / 75 Vragen

sorry ik snap er niets van
het is namelijk zo
de contact personen die mijn kinderen hebben bij hotmail, staan ook bij mijn contact personen op windo live mail en dat wil ik niet
en ik zie ook wanneer hun een mail ontvangen
niet dat ik daar in wil kijken maar ik vind dit niet nodig

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 21, 2012 om 14:28
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Jullie maken allemaal gebruik van éen en dezelfde PC?
En waar zie je precies de contactpersonen staan? Is dat op een website? Is dat in een applicatie?