mi
door mijnboeken Dec 3, 2015 om 14:07
Computers & telefonie
Windows 10: moet telkens explorer bevestigen om link te openen

Telkens als ik op een link uit bv een email klik, krijg ik een pop-up en moet ik bevestigen dat ik de link met Internet Explorer 11 wil openen.

Ik zet telkens het vinkje aan zodat er altijd met Exporer dient te worden geopend. Verder heb ik Explorer als standaard programma ingesteld als browser en ook standaard ingesteld dat een url met Internet Explorer moet worden geopend.

Ik gebruik het bijgeleverde EDGE niet, omdat ik hiermee bv Marktplaats.nl niet kan openen.

Hoe kom ik van deze pop-up's af?

Alvast bedankt.

Loek

3518 4 Rapporteer

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 3, 2015 om 20:05
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Gaat het hier om een laptop?

mi
door mijnboeken Dec 4, 2015 om 07:27
14 Antwoorden / 7 Vragen

nee, een desktop Dell XPS

marita567
door marita567 - Dec 4, 2015 om 08:40
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo mijnboeken ,

Lees dit klik eens goed door voordat u wijzigingen aanbrengt , er staat duidelijk dat u iets handmatig moet wijzigen en niet plakken .

hopelijk lost dit uw probleem op .

vr,gr.

mi
door mijnboeken Dec 4, 2015 om 12:46
14 Antwoorden / 7 Vragen

Daar staat inderdaad een oplossing door het register aan te passen, maar daar ben ik niet goed genoeg in thuis. Ik snap niet hoe ik een sleutel moet toevoegen? 1.Start Regedit.exe 2.Ga naar HKEY_CLASSES_ROOT 3.Ga naar de map htmlfile 4.Dan naar de map shell 5.Voeg sleutel opennew toe 6.Open de sleutel en voeg nog een sleutel command toe 7.Vul bij waardegegevens precies de volgende gegevens in "C:\ Program Files\ Internet Explorer\iexplore.exe” %1

marita567
door marita567 Dec 4, 2015 om 14:40
1576 Antwoorden / 17 Vragen

als u bij de map shell bent dan moet u de sleutel opennew toevoegen klik met rechts op opennew maar ik zie er niet staan toevoegen maar wel sleutel kopieèren ik denk dat het dat moet zijn .. Maar verder kan ik niks bij mij testen want anders verander ik bij mij het register en ik heb dit probleem niet, ook heb ik windows 10 niet . Ik raad uw aan om niet zelf te beginnen in het register als u daar niet thuis in bent , anders hebt u dadelijk nog een groter probleem vr,gr.

mi
door mijnboeken Dec 7, 2015 om 12:19
14 Antwoorden / 7 Vragen

Dank je wel, ik wacht op een ervaren gebruiker die dit voor mij kan aanpassen. Groeten Loek

marita567
door marita567 Dec 7, 2015 om 12:25
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@mijnboeken , graag gedaan ik hoop dat dan het probleem is opgelost .

Cookies
door Cookies - Dec 4, 2015 om 09:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je ook hier gekeken of het goed staat ingesteld?: Selecteren wat standaard met dit programma wordt geopend

(Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Standaardprogramma’s\Standaardprogramma’s instellen\Programmakoppelingen instellen)

mi
door mijnboeken Dec 4, 2015 om 12:47
14 Antwoorden / 7 Vragen

Heb ik gedaan, maar helpt niet. Groeten Loek

Topantwoord

wh
door whogenturf - Dec 7, 2015 om 11:35
18 Antwoorden / 0 Vragen

Is ook altijd wat met zo'n nieuwe OS. Mareh heeft het geholpen?