blue star
door blue star Jan 28, 2013 om 21:23
Computers & telefonie

Windows 8

Beste windows 8 bezitters.
Wie kan mij zeggen waarom ik mijn privé gegevens moet ingeven naam, adres,geboorte datum stad ,land, in Windows 8 ,doe ik dat niet krijg ik geen toegang,verbinding maken met POP 3 word ook al niet ondersteunt ! ik moet de verzonden e-mail bevestigen,ik kom hiervoor niet in het systeem ! wat is gaande met Windows 8 ?

620 9 Rapporteer

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 28, 2013 om 21:43
468 Antwoorden / 16 Vragen

Op het e-mailadres na zou ik fictieve gegevens invoeren, bijvoorbeeld: Jan Klaessen, Katrijnplantsoen 9999, Juinen.

zw
door zwaardvis - Jan 28, 2013 om 21:45
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Nonsens. Pop3 wordt gewoon ondersteund. Moet je wel zelf de instellingen voor opgeven. (Live mail als onderdeel van Windows Essentials 2012 downloaden)
En een email account is ook niet nodig. Heb je alleen nodig als je APPs wilt kopen (downloaden) van de Store.
Zelf heb ik Win8 zonder account, met pop3, met startknop en het belachelijke metroscherm sla ik over.
(Installeer classic shell)

blue star
door blue star - Jan 28, 2013 om 22:33
20 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo Zwaardvis bedankt voor de reactie ga gebruik maken van jou advies,ik heb de Pc pas aangeschaft ik heb Windows 7 maar mijn wederhelft heeft nu de 8 versie. nogmaals bedankt voor de tip.

blue star
door blue star - Jan 28, 2013 om 22:38
20 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo Sweeterlake ook bedankt voor het advies, weet ik tenminste wat ik ga doen hiermee.

fr
door freddy21 - Jan 28, 2013 om 22:50
14 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zou beslist Downgraden naar Windows 7 , ik heb een tijdje windows 8 gehad ik kon er gewoonweg niet mee overweg

blue star
door blue star - Jan 28, 2013 om 22:58
20 Antwoorden / 7 Vragen

Beste freddy21

Ook dit antwoord is welkom,ik ga dit voorleggen aan mijn wederhelft
bedankt voor de reactie ik neem dit mee.

aurora1
door aurora1 - Jan 28, 2013 om 23:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag blue star,

Je kunt op de site van schoonepc het e.e.a. over W8 vinden: KLIK HIER en ook als je bovenaan deze pagina in het zoekvakje windows 8 intikt.

vr.gr.

blue star
door blue star - Jan 28, 2013 om 23:28
20 Antwoorden / 7 Vragen

Beste aurora1

ik heb al op jou link geklikt daar ga ik ook eens wat informatie in zoeken en evt toepassen ik ben heel erg blij met al deze aanreikingen nogmaals veel dank voor de reactie.

aurora1
door aurora1 - Jan 28, 2013 om 23:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan en succes met W8

vr.gr.