door witteke May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Bedankt voor het lezen

2420 10 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - May 14, 2024 om 11:18
7230 Antwoorden / 3 Vragen

Klik eens op de hoofdmap, alle kans dat de submappen tevoorschijn komen.

Topantwoord

Thecla58
door Thecla58 - May 14, 2024 om 11:20
870 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien is dit iets voor je of anders deze

Q
uery die ik toegepast heb is onzichtbare mappen terughalen windows live mail

Topantwoord

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 14, 2024 om 11:20
2122 Antwoorden / Vragen

Dus je ziet geen mappen meer bij je hoofdaccount, zie je nog wel mappen bij andere accounts?

Ik denk je live mail geen verbinding meer heeft met de hoofdaccount, dat zou je in principe via de instellingen moeten kunnen herstellen onder opties mail accounts maar gezien de leeftijd van live mail garantie tot de deur.

wi
door witteke - May 14, 2024 om 11:26
58 Antwoorden / 13 Vragen

Ja bij het tweede mailadres zie ik wel nog submappen
Ik ga de tips proberen,bedankt
En er komt wel nog mail op binnen,en ik kan ook verzenden

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 14, 2024 om 16:46
2122 Antwoorden / Vragen

Dan is de verbinding dus in orde en zou het enkel een weergaveprobleem moeten zijn. Wat ziet u dan als aanduiding van nieuwe mail bij dat account zonder mappen?

wi
door witteke May 16, 2024 om 19:48
58 Antwoorden / 13 Vragen

Eigenlijk alles,behalve de submappen waar ik een deel van de mail in opsla om te bewaren

Topantwoord

gerbera
door gerbera - May 14, 2024 om 12:29
7384 Antwoorden / 14 Vragen

U werkt toevallig niet met Outlook welke onlangs is vernieuwd. Daarin vindt u nu alle accounts en als u in dit geval op Win.live klikt zouden de submappen zichtbaar moeten worden, altans zo werkt dat bij mij, in mijn geval gaat het om 3 account's waarvan er 1 altijd volledig zichtbaar is en de andere 2 alleen het hoofd account.

wi
door witteke - May 14, 2024 om 19:20
58 Antwoorden / 13 Vragen

Nee ik werk niet met outlook,en nog altijd zijn de mappen onzichtbaar
Bedankt voor de hulp

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 14, 2024 om 19:26
2122 Antwoorden / Vragen

En wat zie je dan als indicator als er een mail binnenkomt op dat account zonder mappen?

wi
door witteke May 14, 2024 om 22:11
58 Antwoorden / 13 Vragen

Gewoon,in postvak in
Postvak in,postvak verzonden items ,ongewenste email en verwijderde items zijn nog zichtbaar
In postvak in had ik submappen gemaakt,en die zijn niet meer zichtbaar

wi
door witteke May 15, 2024 om 08:46
58 Antwoorden / 13 Vragen

Dank je wel,deze kende ik nog niet,dat ga ik straks proberen als ik thuis kom

wi
door witteke - May 14, 2024 om 22:51
58 Antwoorden / 13 Vragen

Blonde gedachte,maar ik heb de map op de pc gevonden van life mail,op de c schijf
Als ik die nu kopieer naar een andere plek,kan ik dan de mails weer importeren?
En welk deel ervan?
Want ja,er staan daar zoveel vreemde uitdrukkingen voor mij

Topantwoord

el
door elsvanheusden - May 15, 2024 om 14:20
5 Antwoorden / 3 Vragen

Goede middag, ik lees al de mails die verloren zijn gegaan. Dit doet mij denken aan mijn probleem. Ik zat ongeveer 10 jaar geleden aan een grote pc. Nu zit ik al heel lang op een laptop. Al jaren mis ik mijn windows van de grote pc. Ik heb daar geen inloggegevens meer van. Wie weet hoe ik mijn grote pc zonder inloggegens weer aan de praat krijg? Er staan veel belangrijke gegevens voor mij in. HELP, HELP.

JMA2
door JMA2 May 16, 2024 om 21:55
129 Antwoorden / 2 Vragen

U breekt in op iemand anders zijn vraag. U kunt beter een nieuwe vraag aanmaken dan krijgt u antwoord op uw probleem, dat zal nu niet gebeuren.

wi
door witteke May 17, 2024 om 11:28
58 Antwoorden / 13 Vragen

Yessssssssss gelukt,mijn mails zijn terug,wel in een andere map,maar dat maakt niks uit
Via een geimpoteerde map
Allemaal bedankt van een blije vrouw

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 17, 2024 om 12:06
11548 Antwoorden / 15 Vragen

Reactie Ts ,

Probleem opgelost ,

DOOR WITTEKE MAY 17, 2024 OM 11:28
57 ANTWOORDEN / 13 VRAGEN

Yessssssssss gelukt , mijn mails zijn terug , wel in een andere map, maar dat maakt niks uit .
Via een geimporteerde map .
Allemaal bedankt van een blije vrouw .