brego
door brego Dec 8, 2008 om 12:31
Computers & telefonie

Xbox 360 aansluiting op internet

We hebben een xbox live 360. Het aansluiten op internet lukt gedeeltelijk. Via de Livebox van Orange wordt de xbox aangesloten voor het internet. Als wij de xbox aansluiten direct via de ethernetkabel op het internet dan werkt de xbox grandioos. Sluiten wij de xbox aan via de meegeleverde sitecom router van de xbox dan werkt het apperaat niet. Via het scherm van de xbox op de tv zien we dat de usb aansluiting werkt maar het verbinden naar het internet mislukt. Ik heb geen netwerk hier aan deze zijde. Maar de vraag is wie heeft de oplossing. Het zal een simpele handeling zijn maar tot nu toe niet gevonden.

1196 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 8, 2008 om 13:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga maar eens googlen op Livebox & Xbox360 of Livebox dreambox.
Je zult dan merken dat dit niet echt makkelijk is. Ook zijn er diverse liveboxen, dus je moet goed kijken welke box je hebt!

Succes, Biomus

ve
door verwijderd - Jan 10, 2009 om 19:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo daar

een idee, omdat je eerst een kabel gebruikt hebt heb je kans dat de xbox dat ergens onthouden heeft en je sitecom router daarom moeilijk doet omdat hij eigelijk naar de kabel zoekt.

Ik zelf heb de router van xbox  ook gebruikt, hij was bij mij erg traag, ik heb toen een cross kabel gekocht van een paar meter en die aangeloten op de xbox en op de router die ik bij hetnet gekregen heb.

Ik heb aan mijn pc en de router die daarbijstaat niets gedaan, alleen klik....de crosskabel in de router en de andere kant in de xbox36, even menu doorlopen van de xbox alles invullen, ik heb de settings ook niet veranderd, en hij doet het goed, een snelle verbinding met xbox live. games spelen via de multi player mode gaat snel en vlotjes, draait als een trein.