waterjuffer
door waterjuffer Mar 2, 2012 om 12:34
Computers & telefonie

Yoistick of pook

ik wilde graag een yoistick ,een zogenaamde pook dus die recht opstaat ,die je met een hand bediend voor mijn computer windows 7. Bij het kopen van mijn computer nu een jaar geleden heb ik die gelijk meebesteld ,maar tot op heden kan mijn leverancier hem niet leveren .Weet iemand waar ze nog te koop zijn ? vast bedankt

447 3 Rapporteer

freya
door freya - Mar 2, 2012 om 12:42
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo waterjuffer,

Dan annuleer je de aankoop toch en loop je een andere computerwinkel of MediaMarkt binnen. Daar is keus genoeg....

Enne.... het is 'joystick'......

m.vr.gr. Freya

waterjuffer
door waterjuffer - Mar 4, 2012 om 19:33
28 Antwoorden / 19 Vragen

Dank je wel voor je snelle antwoord ,wat stom he joystick verkeerd te schrijven. Maar ik ben weer eens niet duidelijk geweest .Ik wil die joystick voor packman te spelen Ik was al naar een computerzaak geweest, maar ben zaterdag weer gegaan en toen zag ik pas dat mijn vraag niet goed gesteld was,alle joysticks zijn voor schietspelletjes etc en ik wil het voor packman etc te spelen
vriendelijke groeten Waterjuffer

freya
door freya - Mar 4, 2012 om 20:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@waterjuffer:

Een joystick voor een computer is inderdaad meestal 'analoog' en jij zoekt iets wat niet analoog werkt maar met schakelaartjes (zoals de ouderwetse Atari spelcomputer die had)? Volgens mij zijn die er niet echt voor een computer, maar dan kun je denk ik beter uitkijken naar een 'gamepad'.
Blijft natuurlijk wel de vraag of het betreffende spel het gebruik van een gamepad ondersteunt....

Freya