Johan 133
door Johan 133 Dec 1, 2020 om 12:56
Computers & telefonie

YOU TUBE , Deze actie is uitgeschakeld voor content die is gemaakt voor kinderen

Goedemiddag als iets opslaan wat later nog wil bekijken , hoe kan deze melding   Deze actie is uitgeschakeld voor content die is gemaakt voor kinderen   uitschakelen, zodat de video kan opslaan  , ik heb verschillende pogingen gedaan bij you tube en de google instellingen maar nog geen  resultaat mogen boeken. , dank voor het meedenken
Licht hier je vraag toe:

5157 10 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 1, 2020 om 13:12
7226 Antwoorden / 3 Vragen
diumenge
door diumenge - Dec 1, 2020 om 13:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is dus duidelijk, gezien de link van Sjoppy, die mogelijkheid is uitgeschakeld door Google/Youtube.

Johan 133
door Johan 133 - Dec 1, 2020 om 14:18
47 Antwoorden / 40 Vragen

Dank voor u reactie de link had al gezien, maar hoe kan ik die blokkade opheffen.

Donuts
door Donuts - Dec 1, 2020 om 14:39
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Die blokkade kunt u niet opheffen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 1, 2020 om 15:51
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn reactie: als YouTube iets uitschakelt kunt u het niet zelf inschakelen. Zie ook nog deze https://tweakers.net/nieuws/149750/youtube-schakelt-reacties-uit-bij-videos-met-kinderen.html  en bijv. deze: https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/youtube-schakelt-reacties-uit-bij-videos-met-kinderen/ van al enige tijd geleden.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 1, 2020 om 16:16
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Dit misschien.
Het blokkeren van content opheffen

Als je een video of kanaal toch weer wilt zien, kun je het blokkeren van de content opheffen in de instellingen. Wanneer je content blokkeert en uitlogt uit de app, kan de betreffende content weer worden bekeken in de app.

  1. Log in op de YouTube Kids-app.
  2. Ga naar Instellingen .
  3. Tik op Blokkering van video's opheffen.
  4. Tik op Ja, blokkering opheffen.
  5. Bewerkt 16.40

    Opmerking: Als je YouTube Kids gebruikt met Family Link, kun je de blokkering van video's alleen opheffen in de Family Link-instellingen. Meer informatie.

Johan 133
door Johan 133 - Dec 1, 2020 om 18:20
47 Antwoorden / 40 Vragen

Dat heb allemaal uitgevoerd maar nog ik iets opslaan van you tube

diumenge
door diumenge - Dec 1, 2020 om 19:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan houdt het dus op.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 1, 2020 om 19:36
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Dit soort filmpjes is  geblokkeerd voor elke Windows of Apple computer....
Soms lukt het onder Linux Ubuntu 20.04 wel,  mijn enkele keren gelukt.

Er is geen 100% garantie, maar ook de Desktop heeft monitor  uitgang,  en die  aftappen.... mag niet, lukte tot nu toe wel.
Ik heb nu een gewone HDMI en de Mini HDMI daarvoor in ge/misbruik.

diumenge
door diumenge - Dec 1, 2020 om 21:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij gaat niet om het opslaan van de video zelf, maar om het opslaan om later te bekijken.