Ziggo
7 sept 2017 gebeld met klantenservice ziggo om mijn pakket te ‘downgraden’. Hiervan heeft ziggo ook notitie van gemaakt. Met de factuur van maart 2018 kom ik erachter dat ik niet heb gedowngrade, maar een nieuw jaar abo heb afgesloten waarvan alleen de eerste 6 mnd goedkoper uitpakt voor mij. Gebeld met ziggo en helaas zit ik hieraan vast. Feit dat de beste medewerker destijds heeft verzwegen dat het ging om een nieuw jaarabonnement en juist een upgrade maakt voor ziggo niks uit.
Blijkbaar dus al een half jaar niet naar uw bankafschriften gekeken? Ook geen bevestiging gekregen in de mail? Ook toentertijd niet bij Mijn ziggo gekeken of een en ander juist verwerkt was?
Tja, dan nog half jaartje uitzitten,
Kijkt u dan nooit op uw bankafschriften? Bekijkt u ook nooit of een veranderd contract wel klopt?
Ik zou dan maar snel controleren in uw afschriften of u nog meer niet weet.
Wat is eigenlijk uw vraag?
U kunt het nog eens uitleggen aan Ziggo via een contactformulier, er komen telefonisch nog wel eens misverstanden om de hoek kijken.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/
Wil je dan bij de Ziggo weg?
Zit er verschil in prijs die je in september zou moeten betalen als je kon downgraden en de prijs die je nu moet betalen?
En de prijs al vergeleken met de huidige tarieven?
Of heb je door dat nieuwe abonnement een voordeeltje voor de eerste 6 maanden gehad?
Goedemiddag,
Ai, vervelende situatie :( Normaal gesproken krijg je altijd een bevestiging van de afspraken, waardoor ik benieuwd ben waar het precies is misgegaan. Via deze weg kunnen we je helaas niet helpen, maar als je ons een bericht stuurt via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare), gaan we je helpen!
Groet,
Ben van Ziggo
Ik weet uit eigen ervaring dat je van iedere wijziging altijd een mailbevestiging krijgt. Die had je meteen goed na moeten kijken, dan had er nog wat geregeld kunnen worden.
Niet meteen n ander de schuld geven. Kijk eens naar uzelf, en controleer u bankafschriften dan had u t eerder geweten. Zo de waard is vertrouwt ie z n gasten
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?
Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer