YC
door YCNK Mar 13, 2018 om 13:40
Computers & telefonie

Ziggo

7 sept 2017 gebeld met klantenservice ziggo om mijn pakket te ‘downgraden’. Hiervan heeft ziggo ook notitie van gemaakt. Met de factuur van maart 2018 kom ik erachter dat ik niet heb gedowngrade, maar een nieuw jaar abo heb afgesloten waarvan alleen de eerste 6 mnd goedkoper uitpakt voor mij. Gebeld met ziggo en helaas zit ik hieraan vast. Feit dat de beste medewerker destijds heeft verzwegen dat het ging om een nieuw jaarabonnement en juist een upgrade maakt voor ziggo niks uit.

909 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Mar 13, 2018 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Blijkbaar dus al een half jaar niet naar uw bankafschriften gekeken? Ook geen bevestiging gekregen in de mail? Ook toentertijd niet bij Mijn ziggo gekeken of een en ander juist verwerkt was?

Tja, dan nog half jaartje uitzitten,

aurora1
door aurora1 - Mar 13, 2018 om 14:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kijkt u dan nooit op uw bankafschriften? Bekijkt u ook nooit of een veranderd contract wel klopt?
Ik zou dan maar snel controleren in uw afschriften of u nog meer niet weet.
Wat is eigenlijk uw vraag?

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 13, 2018 om 14:43
7225 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt het nog eens uitleggen aan Ziggo via een contactformulier, er komen telefonisch nog wel eens misverstanden om de hoek kijken.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/

panter22
door panter22 - Mar 13, 2018 om 14:53
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wil je dan bij de Ziggo weg? 
Zit er verschil in prijs die je in september zou moeten betalen als je kon downgraden en de prijs die  je nu moet betalen?
En de prijs al vergeleken met de huidige tarieven?
Of heb je door dat nieuwe abonnement een voordeeltje voor de eerste 6 maanden gehad?


Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Mar 13, 2018 om 14:58
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedemiddag,

Ai, vervelende situatie :( Normaal gesproken krijg je altijd een bevestiging van de afspraken, waardoor ik benieuwd ben waar het precies is misgegaan. Via deze weg kunnen we je helaas niet helpen, maar als je ons een bericht stuurt via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare), gaan we je helpen!

Groet,
Ben van Ziggo

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2018 om 15:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik weet uit eigen ervaring dat je van iedere wijziging altijd een mailbevestiging krijgt. Die had je meteen goed na moeten kijken, dan had er nog wat geregeld kunnen worden.

simon55
door simon55 - Mar 13, 2018 om 15:22
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Niet meteen n ander de schuld geven. Kijk eens naar uzelf, en controleer u bankafschriften dan had u t eerder geweten. Zo de waard is vertrouwt ie z n gasten

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer