Jo
door Jomilaroma Feb 2, 2024 om 17:50
Garantie & verzekeringen

Telefonisch contact schade Nationale Nederlanden

Heb kortsluiting gehad in de meterkast door een lekkage. Schadeafdeling Nationale Nederlanden niet bereikbaar en na 12.00 helemaal niet meer. Schade ingediend op dinsdagochtend. Zelf installatiebedrijf ingeschakeld zodat wij weer electriciteit hadden. In december kan je niet zonder stroom, verwarming,  warm water voor te douche enz. Donderdagochtend eerste mail ontvangen dat ze een bedrijf ingaan schakelen om de lekkage op te sporen. Donderdagavond belde dit bedrijf op. Zouden we voordat zij langs zouden komen inmiddels 4 dagen of meer zonder electriciteit hebben gezeten. Wij zijn verzekerd vis de SNS bank bij de Nationale Nederlanden. Zowel de SNS bank winkel zegt dat ze niets kunnen doen. Van de Nationale Nederlanden alleen maar mails en geen normale communicatie. Eindelijk naar 8 weken eens iemand telefonisch aan de lijn te hebben en geprobeerd om tot een oplossing te komen 50-50 zou deze zowel mij als het installatiebedrijf bellen en volgens hem namen wij niet op maar beide hebben geen melding ontvangen. Dus stuurt meneer maar weer eens een mail die erg intimiderent is. Zowel bij de SNS bank als Nationale Nederlanden kan/krijg je niemand te spreken over de afhandeling van je schade/ Iemand wel een telefoonnummer of adres waar je een klacht kan indienen of iemand telefonisch te spreken kan krijgen

3851 6 Rapporteer
heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 2, 2024 om 17:56
16869 Antwoorden / 202 Vragen
1

Heeft u deze mogelijkheid (heden) benut? https://klantenservicecontact.nl/nationale-nederlanden/  Zo het nog steeds niet lukt dan kunt u ook advies vragen bij de ombudsman van KiFid: https://www.kifid.nl/de-ombudsman-biedt-effectieve-hulp-bij-financiele-klachten/

Aanvullend:   Ik zie inmiddels ook deze revieuws en het is m.i. zinnig om daar ook naar te verwijzen m.b.t. uw klacht inzake NN. U bent niet de enige: https://nl.trustpilot.com/review/nn.pl

alk
door alk - Feb 2, 2024 om 19:12
86 Antwoorden / 9 Vragen
1

Niet echt handig om je via een bank je bij een verzekeringsmaatschappij te verzekeren. In principe moet je bij SNS zijn, daar heb je een relatie mee. Je betaald je premie immmers aan SNS en de communicatie loopt ook via SNS. Nationale Nederlanden zal niets voor je doen, te groot, te log en te anoniem. Blijkt ook uit de contactmogelijkheden.

Ik ben verzekerd via een een lokaal verzekerings kantoor bij een regionale verzekeringsmaatschappij. Alles kleinschalig en zeer goed bereikbaar. Als je belt zien ze aan je telefoonnummer gelijk wie je bent en wordt je met je naam aangesproken. Lokale verzekeringskantoren hebben een vrij grote mate van zelfbeslissings mogelijkheden. Als je belt met schade dan wordt het onmiddelijk geregeld. Nog een voordeel, ze denken met de klant mee en adviseren als zodanig in het belang van de klant.

john devries
door john devries Feb 5, 2024 om 14:14
219 Antwoorden / Vragen

Onzin je betaald de premie rechtstreeks aan NN en deze zijn goed bereikbaar voor claims.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 2, 2024 om 19:14
2071 Antwoorden / Vragen
0

Ik neem aan dat dit om een opstalverzekering gaat en die zouden echt dag en nacht bereikbaar moeten zijn. Heel raar.

john devries
door john devries - Feb 5, 2024 om 14:26
219 Antwoorden / Vragen
0

Weet je zeker dat dit door je inboelverzekering gedekt is en waarom bel je een installatiebrijf ipv de netbeheerder ?Daar moet je de storing melden. Je kan schade 24/7 op hun website melden.
Wat staat er dan hun e mail berichten? Klopt mijn vermoeden dat de claim afgewezen is?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 5, 2024 om 15:38
2071 Antwoorden / Vragen

Dit valt gegarandeerd niet onder een inboedelverzekering, dit is opstal.

john devries
door john devries Feb 6, 2024 om 10:27
219 Antwoorden / Vragen

@HENK DE ZEVENDE Vandaar mijn vermoeden dat dit eenzijdig verhaal niet klopt en de claim is afgewezen.

1paul
door 1paul - Feb 5, 2024 om 14:36
3161 Antwoorden / 0 Vragen
0

je hebt verkeerd gehandeld, je had je adviseur in moeten schakelen en deze had vervolgens de opdrachten moeten geven of NN, jij had niets meer mogen doen na melding van de schade.

Wat je nu nog kunt doen is aanvoeren dat je opdracht hebt gegeven voor herstel om zoveel als mogelijk gevolgschade te beperken!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer

jd
jdbeste1 - May 4, 2024 om 21:07
Vrije tijd & tuin
TrackR app voor android

TrackR app voor android

Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer