Vragen gesteld door: berend7824
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Mar 2, 2009 om 19:44
Dat internetters moeite hebben naar een minder dure provider over te stappen kan ik me best voorstellen. ik heb zelf een half jaar geleden meegemaakt, dat er veel fout kan gaan bij het overstappen op een andere telefoonaanbieder. het heeft twee maanden, veel telefoontjes, mailtjes en ergernis gekost voor ziggo mij telefoon met nummerbehoud kon leveren. ik ben daarvoor trouwens in financieel opzich ... Lees meer
-
Feb 5, 2009 om 17:45
Ter afsluiting van dit item meld ik nog even, dat de door mij ingeroepen bemiddeling van de ombudsman financiële dienstverlening er toe geleid heeft, dat sns de teveel betaalde rente heeft teruggestort. deze procedure heeft al met al wel 8 maanden geduurd maar uiteindelijk toch het gewenste resultaar opgeleverd. de ombudsman heeft duidelijk gemaakt, dat sns in mijn casus in gebreke is gebleven in ... Lees meer
-
Feb 4, 2009 om 14:28
wat ik echt niet begrijp, is dat er zo maar geroepen wordt dat er voor tenminste 1,3 miljoen euro gefraudeerd is met het persoonsgebonden budget awbz. hoe kun je daarvan spreken als er in veel gevallen geïndiceerd wordt op basis van telefonische aanvragen, er geen duidelijke regels zijn of voorwaarden gelden ten aanzien van de besteding van het pgb en er door de verantwoordelijke instanties nie ... Lees meer
-
Jul 25, 2008 om 19:58
in 1996 verhoogden wij onze hypothecaire lening bij de sns-bank voor een verbouwing van ons huis. in 2008 - 12 jaar later dus! - komen we er bij toeval achter, dat we vanaf 1996 een tophypoteek hebben gehad met een rente-opslag van 02% vanwege de verhouding tussen de hoogte van het geleende bedrag en de executiewaarde van de woning. sns heeft ons dit nooit kenbaar gemaakt, niet in de gesprekken ... Lees meer