ja
door janriet Jun 13, 2015 om 21:10
Huishouden & energie

Douchepaneel

Hallo,
Ik wil in mijn nieuwe badkamer een douchepaneel plaatsen. werkt wel allemaal wat ze in de advertentie zeggen

2571 6 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Jun 13, 2015 om 21:17
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Welk douchpaneel en welke advertentie?

ja
door janriet - Jun 14, 2015 om 09:22
19 Antwoorden / 47 Vragen

De naam is zwart massage en regendouche danny.

staat op speuders

Cookies
door Cookies - Jun 14, 2015 om 09:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=janriet schreef op zondag 14 jun 2015, 09:22]De naam is zwart massage en regendouche danny.

staat op speuders

Advertentie KLIK

Cookies
door Cookies - Jun 14, 2015 om 09:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=janriet schreef op zaterdag 13 jun 2015, 21:10]Hallo,
Ik wil in mijn nieuwe badkamer een douchepaneel plaatsen. werkt wel allemaal wat ze in de advertentie zeggen

Hoe kunnen wij nou weten of het allemaal werkt zoals ze zeggen? Het enige wat je ziet, is een leuk plaatje met een vage model naam. Zou hem zelf niet kopen en ook niet bij die 'shop'.

Cookies
door Cookies - Jun 14, 2015 om 09:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor een douchekolom heb je ook een bepaalde waterdruk nodig. Heb je daar rekening mee gehouden?

ho
door hopetobehelping - Jun 14, 2015 om 13:20
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste janriet,

als ik u was zou ik me goed laten informeren alvorens tot de aankoop over te gaan.
Bij de diverse bouwmarkten verkoopt men ook douchepanelen. Dan ziet u het ook echt in plaats van het 'mooie verkoop plaatje'.
Laat u daar informeren dan kunt u alsnog bekijken wat u doet.