lida2
door lida2 Mar 22, 2008 om 20:07
Huishouden & energie

Electricien met 24-uurs dienst

Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede electricien (of bedrijf) die een 24-uurs service heeft. Ik heb al vanaf 6 uur gezocht op internet maar vind nauwelijks iets in de buurt van Zeist (Utrecht). Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt.

426 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 20:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Kunt u misschien hier aangeven wat er gebeuren moet? U weet dat als er één gevonden wordt dat wel wat gaat kosten. De tarieven zijn niet mals. En sommige bedrijven opereren landelijk. U belt dan een service nummer en zij schakelen iemand in uit uw regio.

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee ik heb niet echt een probleem alleen vind ikhet handig om een persoon achter de hand te hebben in geval van nood

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 20:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

U kunt eens bij uw energie bedrijf informeren. Die hebben soms adressen van bedrijven die dit soort service leveren. En u moet het zo zien dat er met de electriciteit over het algemeen weinig kan gebeuren. Er kan een zekering [stop] doorslaan, maar dat betekend meestal dat een bepaald gedeelte van uw woning zonder stroom zit. Vervangen kan altijd wachten tot de andere dag. Er zijn ook hulpdiensten, gekoppeld aan verhuurders van woningen, die u dezelfde service bieden. U neemt dan een abonnement op die services. U moet het gewoon eens op diverse plekken aan de orde stellen.

succes, poltol

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zal ik zeker doen.

Dank je wel.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan.

Fijn weekend, poltol

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar kan die nood uit bestaan?
En binnen welke tijd moet deze bij u kunnen zijn?
Is het een bedrijf? Zo ja, op welk gebied?

Ik ben installateur en 24 uur beschikbaar. Maar zit wel 125 km. bij u vandaan.

Ik kom b.v. niet voor een wietplantage, waar de groeilampen van uitgevallen zijn.....

Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Poeh, dat is wel erg ver hoor.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

--Ik kom b.v. niet voor een wietplantage, waar de groeilampen van uitgevallen zijn..... ---

Flauw hoor    Smiley

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ stacey:

Wat is er nu flauw aan duidelijkheid.

Ik heb dag en nacht gewerkt op basis van een 2 -uurs contract. Dus binnen 2 uur na het bellen bij de klant aanwezig zijn. Daar hing natuurlijk een deftig prijskaartje aan, zelfs tijden het slapen.
Je mag ook stellen dat ik slapend "rijk"ben geworden. Sec voor het geld hoef ik dus niet meer te werken.
Ik heb ook m'n beroepsethiek en ben het met die plantages, tenzij voor medicinale doeleinden op doktersvoorschrift, niet eens.

Maar nooit te beroerd om wat te doen! In spontane noodgevallen werkte ik ook wel voor niets.

Voor echte noodgevallen heb ik zelfs een noodaggregaat.

Hardware Error MAN.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Flauw hoor ,Dan gaan al die plantje dood ;-( en wie weet was het wel medicinale weed ;-)

Geintje, geniet maar lekker van je vrije tijd en ongestoorde nachtrust nu dan ;-)

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ stacey:

Ik slaap hoe langer hoe minder, zonder te werken, zegt mijn vrouw.
maar ik vermaak me prima.Smiley

Als het moet laat ik alles liggen waar ik mee bezig ben en ga klussen.

Een paar weken geleden belde onze dochter vrijdags om 16:30 uur paniekerig in het vooruitzicht in het week-end met man, kinderen en 3 logees zonder water te zitten, dat een klussende timmerman in de meterkast door de waterleiding gezaagd had.
Ik zeg, ik kom wel even. Liet meteen alles liggen, nam wat spullen mee, ging kijken, nog wat materiaal halen en voor 18:00 uur had ze weer water.(Niet alleen in de  meterkast Smiley

Was wel zo'n kunststof-aluminium-kunststof waterleiding waar je niet aan kunt solderen. Terwijl ik elektroboer ben.
Goed, het was wel in de meterkast...Daar ben ik groot in gewordenSmiley

Groet en fijne dagen. H.

ve
door verwijderd - Jan 14, 2009 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@elektrovakman,

Leuk hoor die reklame de laatste tijd op deze site. Heb je wel eens van een dysclaimer gehoord?

Groeten, Read.

ve
door verwijderd - Jan 14, 2009 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ read/Ton:

Licht jij de redactie in of doe ik het?

Dit kan niet koosjer zijn. Een dikke adder onder onder het gras.

Quote: "GEEN VOORRIJKOSTEN, GEEN LANGE WACHTTIJDEN, BESCHIKBAAR VOOR HEEL NEDERLAND! "

Stel dat hij in het midden van het land woont. Wat denk je dat er gebeurt als je belt voor een klusje in Delfzijl of Maastricht?

En dan ook nog de laagste prijs voor goed werk. Pfff.
Dan mag hij geld meenemen. Een faillissement is zo in zicht.

H. (heeft elektrowerk leren calculeren voor het elektrovakdiplopa...)

ve
door verwijderd - Jan 14, 2009 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@herman,

off topic

Nee hoor, ik ga echt niet bij ieder akkefietje de redactie aan het werk zetten. Laten ze maar eens eerst een moderator aanstellen voor deze rubriek. Het programma en de site bestaan al heel lang en de verdiensten zijn navenant geweest. Het is echt een suksesformule maar als het over geld gaat geven ze ziet thuis. Echte hollanders dus!

Met collegiale groet, Read.

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

[bijdrage verwijderd - ongeoorloofde reclame - redactie]

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hrdwerrorman: "Ik kom b.v. niet voor een wietplantage, waar de groeilampen van uitgevallen zijn....."

Nee, natuurlijk niet,de verlichting valt dan ook niet bij een wiet plantage uit....echt niet hoor!had je dat gedacht?! ha, ha, ha!

Gr. KW