de
door deborahlars Nov 14, 2010 om 10:59
Huishouden & energie

Hoe krijg ik klei uit kleding?

mijn zoon heeft gister heerlijk zitten kleien.
nu zit er klei in zijn trui.
hoe krijg ik dit eruit?
ik heb er nog niets aangedaan.

24434 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Nov 14, 2010 om 11:07
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Laten drogen en uitkloppen

stacey
door stacey - Nov 14, 2010 om 11:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Sorry, Ik was even in de war met mijn kleine die zit buiten in de (zand/modder) klei ........
dit zal niet met alle (speel) klei lukken denk ik.

Die play doh klei schijnt er in de wasmachine gewoon uit te gaan Zie Forum

Dus ligt er beetje aan wat voor (speel) klei het precies is.

invalide
door invalide - Nov 14, 2010 om 11:33
787 Antwoorden / 5 Vragen

Bij de tip van diepvries zal de klei inderdaad los komen maar kan de trui breken!

Zelf ben ik voor weken in wol wasmiddel op 30 graden en dat kan vrij lang duren.
Regelmatig bewegen en het zal los komen.

Ik ga uit van Wol, andere materialen mogen natuurlijk warmer en dat zal sneller gaan.

Dus met de hand want met machine is de wasbeurt meestal te kort.

de
door deborahlars - Nov 14, 2010 om 13:43
61 Antwoorden / 4 Vragen

de trui is van katoen

ik zal t proberen met een handwasje