mo
door mopje2000 Jun 12, 2015 om 22:37
Huishouden & energie

Huis & Tuin

Ik heb op 2de Pinksterdag een keukenkraan bij Gamma online besteld omdat hij niet op voorraad was in de winkel.De Pinksterkorting was 35%.De kraan was toen € 31,85 ipv € 49,-.Dat klopte totdat ik moest afrekenen en hij €49,- aangaf.Ik heb de € 49,- betaald en gelijk een mail naar de klantenservice gestuurd erop vertrouwend dat het wel goed zou komen.Na geen enkele reactie op 2 juni maar gebeld, een half uur in de wacht, en de medewerkster zei dat er dan geen korting op zat en zei dat ze het ook niet meer na kon kijken.Maar deze kraan stond zelfs als voorbeeld in de Pinksterflyer en op de website.Op haar verzoek heb ik een foto van de flyer en mijn factuur gestuurd en nu is het inmiddels al 12 juni en nog steeds geen reactie van de klantenservice.Het lijkt wel of de betreffende mail weer bij dezelfde medewerkster is beland en "toevallig " verdwenen is. Mijn eerste mail hadden ze ook niet ontvangen volgens haar terwijl ik toch een automatische mail terug kreeg dat mijn mail ontvangen was met een nummer daaraan gekoppeld.Ik heb het hele verhaal aan de medewerkster uitgelegd maar zij was eerder geïrriteerd dan hulpvaardig.
Het is toch belachelijk dat ik "bewijsmateriaal" aan moet leveren om de korting alsnog te krijgen.Ik heb verzocht om het teveel betaalde bedrag aan het eind van de week op mijn rekening te storten maar Gamma reageert niet.

439 3 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jun 12, 2015 om 23:07
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Laat ik maar eerlijk zeggen, u had de kraan gewoon weer terug gegeven en niet betaald, voor echte prijs had u gewoon een andere dag genomen en dan niet bij hun.

edrick3
door edrick3 - Jun 13, 2015 om 10:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mopje2000,

Normaal is Gamma toch wel klantvriendelijk.
Raar dat ze nu zo (niet) reageren.
Zou er nog eens een mailtje aan wagen en anders m'n klacht op klachtenkompas.nl zetten.
Je had die kraan natuurlijk ook door de winkel - tegen de kortingprijs - kunnen laten bestellen.
Maar ja, gedane zaken nemen geen keer.

Met vr.gr.

hutch
door hutch - Jun 13, 2015 om 11:50
4517 Antwoorden / 29 Vragen

U zou uw klacht eens bij de 'eigenaar' van Gamma en Karwei (Intergamma) neer kunnen leggen: klik * *.

Misschien kunnen zij nog wat voor u betekenen.