ja
door janriet Mar 15, 2012 om 20:47
Huishouden & energie

Inductie kookplaat

Hallo,

Als je een inductiekookplaat koopt moet er dan een zin met bootsers .

1223 10 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - Mar 15, 2012 om 21:01
827 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry, heb alleen de cusrus ´begrijpend Nederlands lezen` gevolgd....

Lsk520
door Lsk520 - Mar 15, 2012 om 21:02
827 Antwoorden / 2 Vragen

en schrijven lukt soms ook niet...
`cusrus` is `cursus`.....

ja
door janriet - Mar 15, 2012 om 21:39
19 Antwoorden / 47 Vragen

flinken man

zwemmer
door zwemmer - Mar 15, 2012 om 21:48
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wat bedoel je met bootsers?

Lsk520
door Lsk520 - Mar 15, 2012 om 21:52
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=janriet schreef op donderdag 15 mrt 2012, 21:39]flinken man

Ahh...Duitser....

tenormin
door tenormin - Mar 15, 2012 om 21:56
16849 Antwoorden / 108 Vragen

hallo janriet, het lijkt je van het te zijn als elke warmtebron zijn eigen booster heeft. Ik kan jammergenoeg geen link maken (dom, sorry) maar als je Googled inductiekookplaat met boosters krijg je wel wat te lezen. Lijkt me super handig.

@zwemmer, janriet heeft alleen maar een spelfout gemaakt: boosters; gebeurd ons allemaal toch wel eens?

zwemmer
door zwemmer - Mar 15, 2012 om 22:01
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik ben absoluut niet bekend met inductiekookplaten en dacht als ik wat informeer kom ik wel meer te weten. Maar, googelen is natuurlijk een uitkomst.

dobby
door dobby - Mar 16, 2012 om 02:51
749 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=janriet schreef op donderdag 15 mrt 2012, 20:47]Hallo,

Als je een inductiekookplaat koopt moet er dan een zin met bootsers .*moeten* in elk geval nooit.. het kan wel handig zijn (eigen ervaring met 1 booster pit) - *MAAR*

Is ook wel een beetje een koekje van eigen deeg (of voor de rokers weer iets anders): het totaal op te nemen vermogen is toch beperkt (grofweg iets van 2 * 16A * 240V is pakweg 7500 W of 1 * 20A * 400V)) en zal niet ineens op magische wijze meer worden.

Normaal hebben mijn linker pitten b.v. 2200 resp 1400 W opgenomen vermogen; als ik de booster aanzet dan verandert dat in 3000 resp 600 .. leuk voor de booster pit, maar dat gaat dus ten koste van het (maximum) vermogen van een andere pit. (lees: normaal kan ik elke pit (oops.. "kookzone") op 9 zetten (maximum); als ik de booster aanzet (links achter) kan links voor niet hoger dan standje 6 ...

ir. benton deus
door ir. benton deus - Mar 16, 2012 om 03:25
66 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dobby schreef op vrijdag 16 mrt 2012, 02:51][quote=janriet schreef op donderdag 15 mrt 2012, 20:47]Hallo,

Als je een inductiekookplaat koopt moet er dan een zin met bootsers .*moeten* in elk geval nooit.. het kan wel handig zijn (eigen ervaring met 1 booster pit) - *MAAR*

Is ook wel een beetje een koekje van eigen deeg (of voor de rokers weer iets anders): het totaal op te nemen vermogen is toch beperkt (grofweg iets van 2 * 16A * 240V is pakweg 7500 W of 1 * 20A * 400V)) en zal niet ineens op magische wijze meer worden.

Normaal hebben mijn linker pitten b.v. 2200 resp 1400 W opgenomen vermogen; als ik de booster aanzet dan verandert dat in 3000 resp 600 .. leuk voor de booster pit, maar dat gaat dus ten koste van het (maximum) vermogen van een andere pit. (lees: normaal kan ik elke pit (oops.. "kookzone") op 9 zetten (maximum); als ik de booster aanzet (links achter) kan links voor niet hoger dan standje 6 ...

Goed verwoord! Kan er spelt tussenkrijgen!

ir. benton deus
door ir. benton deus - Mar 16, 2012 om 03:26
66 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dobby schreef op vrijdag 16 mrt 2012, 02:51][quote=janriet schreef op donderdag 15 mrt 2012, 20:47]Hallo,

Als je een inductiekookplaat koopt moet er dan een zin met bootsers .*moeten* in elk geval nooit.. het kan wel handig zijn (eigen ervaring met 1 booster pit) - *MAAR*

Is ook wel een beetje een koekje van eigen deeg (of voor de rokers weer iets anders): het totaal op te nemen vermogen is toch beperkt (grofweg iets van 2 * 16A * 240V is pakweg 7500 W of 1 * 20A * 400V)) en zal niet ineens op magische wijze meer worden.

Normaal hebben mijn linker pitten b.v. 2200 resp 1400 W opgenomen vermogen; als ik de booster aanzet dan verandert dat in 3000 resp 600 .. leuk voor de booster pit, maar dat gaat dus ten koste van het (maximum) vermogen van een andere pit. (lees: normaal kan ik elke pit (oops.. "kookzone") op 9 zetten (maximum); als ik de booster aanzet (links achter) kan links voor niet hoger dan standje 6 ...

Goed verwoord! Kan er geen spelt tussenkrijgen!