jsec
door jsec Apr 18, 2015 om 08:55
Huishouden & energie

Keukenplaats/Jengis Nederland te Doenrade

www.keukenplaats.be
www.keukensduitsland.nl
www.keukenssittard.nl
en Jengis Nederland, Doenrade

Is iemand bekend met de bovenstaande keukenbedrijf? Zij zijn allemaal een en hetzelfde en verkopen Duitse keukens maar hebben zelf geen showroom. Zij 'gebruiken' andere keuken showrooms. Zelf hebben wij onze keuken gezien/besteld in Selfkant-Tüddern te Duitsland, net over de grens bij Geleen. Zij 'lenen' de showroom en nodigen klanten daar uit om daar de deal te sluiten

Wij hebben een flink bedrag aan moeten betalen en lopen nu tegen wat negatieve reacties aan vanuit dit 'bedrijf'. Mensen die goede of slechte ervaring met dit bedrijf hebben gehad, graag reageren.

1654 2 Rapporteer

la
door ladylonden - May 14, 2015 om 20:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jsec,

Ik ben erg benieuwd of het nog goed is gekomen met de keuken?
We zijn namelijk zelf ook van plan om een afspraak te maken

jsec
door jsec - May 15, 2015 om 07:54
7 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo Ladylonden,

Helaas zijn wij niet tevreden over de service van Keukenplaats. Natuurlijk kan er altijd wel eens iets verkeerd geleverd worden, echter in ons geval zijn er uiteindelijk meer dan 10 fouten naar boven gekomen, die te wijten zijn aan fouten van een (onvervaren?) verkoper die zeer vriendelijk en meegaand was totdat hij van ons een handtekening onder de opdracht had. De reactie die we van de verkoper (W.B.) ontvingen op onze email over de 10 issues, was dat we konden aangeven welke onderdelen hij voor ons tegen betaling kon bestellen. Ik raad U aan om direct zonder tussenkomst van Keukenplaats met ALNO Selfkant zaken te doen.