fr
door fresja01 May 30, 2016 om 19:18
Huishouden & energie

Stofzuiger Philips

Philips heeft al bijna drie weken een stofzuiger in reparatie.
Ze zeggen dat ze met eenoplossing richting de klant komen. Tot op heden is er geen oplossing. Wij willen een andere stofzuiger.
De stofzuiger maakt na bijna vijf maanden een gigantische bak lawaai. Philips komt niet met een oplossing ,ook niet als wij dit melden bij konsumentenkompas. Wij willen een nieuwe stofzuiger maar philips laat niets meer van zich horen!! Voor ons is de maat vol en eisen nu een gepaste oplossing!















25-05-2016 09:24:13 Wacht op actieanager bij Servce Provider
20-05-2016 15:53:12

Onderdelen bestel


Ho

759 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - May 30, 2016 om 19:24
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Fresja01 , 

De stofzuiger maakt na bijna vijf maanden een gigantische bak lawaai 

Betekent dit dat de stofzuiger 5 maanden oud is ? Zo ja dan valt dit onder garantie zie hier wat u kunt doen , klik op de rode regel .( lees ook de voorbeeldbrieven benedenaan )

 


https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie


tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 19:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En waar heeft u dat ding gekocht? Toch niet rechtstreeks bij Philips? Maar hier valt niets te eisen hoor.

ha
door halex - May 31, 2016 om 06:01
1374 Antwoorden / 4 Vragen
1

U hebt recht op een werkende stofzuiger. En u hebt de plicht de verkoper in staat te stellen daarvoor te zorgen. U hebt geen recht op een nieuwe, tenzij reparatie niet mogelijk is.
Kennelijk wacht men op een noodzakelijk onderdeel, maak ik op uit bovenstaande. Geef de verkoper nog een redelijke termijn van twee weken om na te komen. Waarbij u meldt dat u de overeenkomst ontbindt als dat niet lukt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer