L.
door L.mourik May 13, 2023 om 20:23
Huishouden & energie

Tegemoet koning energiekosten

Wij de bewoners van app gebouw de Dertienhuizen vragen bons af of wij in aanmerking daarvoor komen.
Het betreft een gebouw van 70 appartementen en  we hebben 1 aansluiting voor Elektra, gas en water.
Het gebouw word beheert van de (Stichting S.O.N wat staat voor stichting ouderen voorziening Nederlek) .de beheerder heeft contrakt
 Bij Eteck voor warmte en Water en wat wij hebben

begrepen bij Sportstroom voor Elektra. Wij horen niets en willen wel eens weten hoe de vork aan de steel zit.

Is dit iets voor u, we hopen op aktie van uw kant.

3176 5 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 14, 2023 om 00:26
2119 Antwoorden / Vragen

Is die stichting dan onbereikbaar geworden of beviel het antwoord niet?

ja
door jan24 May 15, 2023 om 12:11
109 Antwoorden / 4 Vragen

Sterk antwoord van Henkdezevende.
Ik heb wel vaker twijfel bij bepaalde vragen op dit forum, waarbij ik mij afvraag, kon de betreffende instantie geen antwoord geven? Of zoals gesteld, was het anwoord niet naar zin van de vragensteller en probeert deze via dit forum toch iets geregeld te krijgen, al dan niet (on)terecht.

ja
door jan24 - May 15, 2023 om 12:10
109 Antwoorden / 4 Vragen

Sterk antwoord!
Ik heb wel vaker twijfel bij bepaalde vragen op dit forum, waarbij ik mij afvraag, kon de betreffende instantie geen antwoord geven? Of zoals gesteld, was het anwoord niet naar zin van de vragensteller en probeert deze via dit forum toch iets geregeld te krijgen, al dan niet (on)terecht.