ps
door psychologie1 Jun 21, 2013 om 11:48
Huishouden & energie

Vergoeding Leen Bakker ??

-30 mei bureau (258 euro) online besteld bij Leen Bakker NL
-4 juni levering door Post.nl...1 pakket mist
-5-juni wachten op pakket 2..er komt niets

Dagen erna: bellen met betaalde nummers van Post.nl, Leen Bakker NL,
bezoek aan filiaal om advies en hulp

18 juni: eindelijk levering pakket 2, maar is het foutieve deel...dit pakket heb ik al
18 juni: filiaal komt het goede deel brengen

Ik ben behoorlijk pissed en vraag een schadevergoeding van 50% voor 4x thuiszitten en een hoop ergernis.

Email van Leen Bakker NL: 10 euro als compensatie. Ik had volgens hen niet thuis hoeven te zitten, want in de voorwaarden staat dat je ook bij de buren mag laten afleveren...
Daar ga ik niet mee accoord. Ben ik nou zo onredelijk??

3345 14 Rapporteer

ps
door psychologie1 - Jun 21, 2013 om 11:58
5 Antwoorden / 4 Vragen

Ter aanvulling..het pakket waar ik zo lang op heb moeten wachten is waarschijnlijk bij Post NL zoekgeraakt.

tenormin
door tenormin - Jun 21, 2013 om 12:24
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, je kan op je strepen blijven staan en niet akkoord gaan met het tientje compensatie of: wees blij dat je eindelijk je bureau in huis hebt. Natuurlijk is al dat gewacht, gedoe en bellen waardeloos, maar verder dan dit kom je heus niet. Als je er een rechtszaak van zou maken ben je meer tijd en geld kwijt: ik zou het laten rusten en Leen Bakker dat tientje laten storten op je bank en overgaan tot de orde van de dag.

me
door mein33 - Jun 21, 2013 om 13:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Leen Bakker heeft er alles aan gedaan om het mislopen van uw zending via PostNl tot een goed einde te brengen. Dat valt onder de categrie "uitstekende klantenservice". U mag hen dus niets verwijten en de € 10.00 met dank accepteren.
De fout ligt dus niet bij Leen Bakker maar bij PostNL, waarom legt u daar geen claim voor schadevergoeding.

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2013 om 15:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, u bent onredelijk.

ps
door psychologie1 - Jun 21, 2013 om 21:32
5 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Mein33,

Het feit dat Leen Bakker mijn bestelling uiteindelijk heeft geleverd is enkel en alleen te wijten aan mijn eigen inspanningen. Als ik niet 100x aan de bel had getrokken, had ik echt nog niets in huis. De uitstekende klantenservice is hier dus totaal niet op zijn plaats. Maarja, communiceren is misschien alleen voor slimme mensen

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2013 om 21:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@psychologie1

Is de uiteindelijke levering van de spullen niet te DANKEN aan uw inspanningen?

ro
door ron530 - Jun 21, 2013 om 22:09
4084 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=psychologie1 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 21:32]Beste Mein33,

Het feit dat Leen Bakker mijn bestelling uiteindelijk heeft geleverd is enkel en alleen te wijten aan mijn eigen inspanningen. Als ik niet 100x aan de bel had getrokken, had ik echt nog niets in huis. De uitstekende klantenservice is hier dus totaal niet op zijn plaats. Maarja, communiceren is misschien alleen voor slimme mensen
Zo grappig!! vraagsteller verwijt zich zelf dat zijn inspanningen er toe hebben gedaan dat de levering is gedaan, verwijten is toch zoiets als, had ik het maar niet gedaan?. 100 keer aan de bel trekken bij Leen Bakker! hebben die een bel dan?
Zonder dollen, bestellen bij een internetshop kan wel eens iets mis gaan zeker als een fysieke winkel die net opstart. Van fouten leren ze maar om dan direct 50% schadevergoeding te eisen is wat mij betreft beschamend te noemen.

ikbenik
door ikbenik - Jun 21, 2013 om 22:15
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Wacht even. Misschien dat ik het niet helemaal begrijp.

Als ik bij een winkel een product bestel en als het product aankomt bij mijn thuis en het is een verkeerd product, kan ik dus 50% van de aankoop terug eisen als schadevergoeding vanwege de geleden ergernissen?

Hmmm. Weten we dus ook weer.

DAT ZAL ZE LEREN, DIE (censuur) WINKELS!

(uithijgen van opwinding)

me
door mein33 - Jun 21, 2013 om 22:36
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=psychologie1 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 21:32]Beste Mein33,

Het feit dat Leen Bakker mijn bestelling uiteindelijk heeft geleverd is enkel en alleen te wijten aan mijn eigen inspanningen. Als ik niet 100x aan de bel had getrokken, had ik echt nog niets in huis. De uitstekende klantenservice is hier dus totaal niet op zijn plaats. Maarja, communiceren is misschien alleen voor slimme mensen

Communiceren is inderdaad een leuk psychologisch spel.
Aan uw eigen inspanningen heeft u te "danken" dat de bestelde artikelen uiteindelijk zijn geleverd.
Misschien is het aan uzelf te "wijten" dat de communicatie niet erg soepel mocht verlopen.

ro
door ron530 - Jun 21, 2013 om 22:53
4084 Antwoorden / 17 Vragen

@mein33, de zinsnede "het is aan mij te danken" dat de zaken toch geleverd werden. Daar was ik nog niet op gekomen. Alhoewel je zou ook kunnen zeggen naar "na vele pogingen van mijn kant" is alles toch geleverd.

ikbenik
door ikbenik - Jun 21, 2013 om 23:01
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=ron530 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 22:53]@mein33, de zinsnede "het is aan mij te danken" dat de zaken toch geleverd werden. Daar was ik nog niet op gekomen. Alhoewel je zou ook kunnen zeggen naar "na vele pogingen van mijn kant" is alles toch geleverd.

Ik krijg hier toch bepaalde gedachten bij.

ikbenik
door ikbenik - Jun 21, 2013 om 23:35
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Even alle gekheid op een stokkie:

Ik heb het vermoeden dat de TS gelijk tegen Leenbakker is uitgevallen en gelijk schadevergoeding geëist heeft, waardoor Leenbakker niet hard ging lopen om het probleem op te lossen.
In dat geval geef ik Leenbakker groot gelijk.

rapil
door rapil - Jun 22, 2013 om 10:39
433 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, U bent zeer onredelijk.

ke
door kel9203 - Dec 6, 2013 om 19:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Onredelijk......ligt er aan hoe u in het dagelijks leven met problemen omgaat. Wij als winkelpersoneel vinden het vaak wel onredelijk dat een klant tegen ons uit hun dak gaat. En natuurlijk begrijpen wij ook wel dat het frustrerend is als het mis gaat met een online aankoop en bezorging maar dat staat geheel buiten onze macht. Online aankopen gaan via de website en via tnt post. Dus als er iets kwijt is of verkeerd geleverd kan het filiaal helaas niets voor u betekenen en is het in uw geval heel vriendelijk dat het filiaal het verder heeft opgelost.