legolas1991
door legolas1991 Sep 28, 2005 om 16:50
Huishouden & energie

Vervelende reclametelefoontjes

Ik krijg tegenwoordig elke dag wel een telefoontje met één of andere "geweldige aanbieding" of een "noodzakelijke enquete" (yeah right) van bijvoorbeeld een ultieme kans om eindelijk de goedkoopste lening af te sluiten bij één of ander bedrijf.

Maar ik stoor me er verschrikkelijk aan...weet iemand hoe ik hieraf kan komen...

228 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het enige wat je in ieder geval kan proberen is naar deze site's gaan

Info Filter.

Info Stop

Succes en ik hoop dat het je lukt.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi even kijken internet telefoonterreur fred.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dubbelpost, zie CORRECTE vraag:

Vervelende reclametelefoontjes

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon nee zeggen , en als ze doorvragen, vraagt u gewoon wat er niet
duidelijk is aan nee, wat ze niet begrijpen als u nee zegt, dan haken
ze wel af

ATM

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Meepraten Meepraten Meepraten Meepraten Meepraten Meepraten Meepraten Meepraten Meepraten ze hangen vanzelf op en deze persoon loopt gillend weg uit het call center.Fred

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon meewerken, laat ze maar een offerte maken met fictieve gegevens en na ontvangst gewoon weggooien.

Ze bellen vanzelf terug wat u van de offerte vond en dan zeggen dat je het niet weet omdat je hem weggegooid hebt. Meestal worden ze boos en dan zeggen dat ZIJ die offerte wilde maken en niet u.

Lache joh.

Of gewoon de telefoon even neer leggen om wat gegevens te pakken. Zij bellen u dus het kost niets als de hoorn een half uur naast de haak ligt.

Enzovoort ...

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wil je niet door telemarketeers worden lastiggevallen, dan kun je je telefoonnummer laten blokkeren. Dat kan op drie manieren:

1. Bellen met 0900 666 1000. Dat kost 25 cent per minuut. Je krijgt een computer aan de lijn die je vertelt wat je moet doen.

2. Je kunt de organisatie die dit doet ook een brief sturen: infofilter, postbus 666, 1000 AR Amsterdam o.v.v. opname telefoonbestand.

3. Tenslotte kun je je afmelden op internet: www.infofilter.nl (deze link had hell-rider al gegeven)

@hellrider : wat moet ik met die andere link (infostop) over digitale plattegrondapparaten??

Succes en groet Richard

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

OffTopic,

Richard en andere,
Lachen deze link heb ik al heel erg lang en kijk er nooit naar, ze hebben hem een beetje boel veranderd dus die hoort er niet meer bij en deze doet niet meer wat hij zou moeten doen.

Info stop

Dank je voor de TIP.

Groeten Hell-Rider