tolsma1945
door tolsma1945 Aug 22, 2007 om 16:13
Huishouden & energie

Zwarte strepen

Bij de wasbak in de badkamer zitten zwarte strepen van ringen en horloge,,krijg dit er met geen mogelijk af.Wie heeft de oplossing.Alvast bedankt.

12681 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer eens ontveter van de wibra kost 1,89€ ik krijg er veel mee schoon

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is allemaal al geprobeerd.Dank je wel,maar met doorsnee middelen gaat het niet

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat bepaalde ringen strepen in de wasbak achterlaten kan ik me iets bij voorstellen, maar horloges, nee.

Als een schuurmiddel al niet meer helpt dan zal de glazuurlaag wel inmiddels beschadigd zijn.
Nieuwe wasbak?

Punky

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe lang heeft het horloge er gelegen dan ?
Als het eventjes is geweest en je krijgt het niet meer schoon , dan is het een beschadiging .
Anders even een sopje maken van bloem of bakmeel dit op een tandenborstel doen en eroverheen gaan.
Moet lukken.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 20:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga ik proberen,maar het draait om het volgende punt,als ik mijn handen was,en dat gebeurt regematig raak ik met mijn ring en het horloge de wasbak,en dan heb ik zwarte strepen ,die ik zoals vermeld niet verwijderd krijg.Dank voor de aangedragen oplossing

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 20:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag hr./mevr. Tolsma,

probeert u ook eens een polijstmiddel voor auto's, bijv. Commandant nummer 4.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga weer aan de slag,hartelijk bedankt

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 20:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hutch.Gelukkig heb ik commandant,maar dan nr 5,en het is gelukt,de zwarte strepen van ring en horloge zijn weg ,als sneeuw voor de zon.Bedankt voor de enige juiste TIP

ve
door verwijderd - Aug 23, 2007 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nummer 4 is iets 'krachtiger', maar als nr. 5 (iets zachter/milder) heeft geholpen is het uiteraard ook goed.... en daar gaat het om.

Gr. Hutch